• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. Haddock

    Ingen NB ved KS på erobring

    Den her er jeg også fan af, det er for "nemt" at sætte KS (Som på KOS) 21:30 med Helene i niveau 20 og så tage en by hvor fjenden faktisk kun har 30 minutter uden for NB at reagere på. Så ved jeg godt man kan forske Demokrati , men syntes egentligt meget af spillet er gået hen til at man sætter...
  2. Haddock

    RYGTER & ANDET TROVÆRDIGT

    Kender jeg ikke noget til :cool:
  3. Haddock

    Ny server - Kos

    22-06 passer mig ikke skide godt det skulle helst ha været skruet en del timer tidligere hen hvis det skulle passe med mine arbejds tider. Nu er det jo salt sæson så det foregår hele natten der er det da trist at skulle kæmpe imod NB. Tror nu også de fleste med 7-15'ish arbejde sætter pris på...
  4. Haddock

    Rygtebørsen

    Når man starter igen og igen på VVØer i en stor alliances kerne område, så er det "desværre" for alliancen nødvendigt at tage de små byer hurtigst muligt. Da de tit bliver til morale fælder hvor fjenden deffer dem til en 30 Morale eller også så kan de være decideret inviteret ind af en fjende...
  5. Haddock

    Skal der NY beregning på målet?

    True, man kan vel sige når CM kan nedskrive points kan han/hun vel også "opskrive" dem :D Jeg ved det ikke, det er udenfor hvad jeg har oplevet før.
  6. Haddock

    Skal der NY beregning på målet?

    I mit hovede så skal det slet ikke være muligt at snøre sig uden om systemet på den her måde, det er både for dårligt af systemet men sku egentligt også af dem der har gjort det. Vil man ha nedskrevet serverens points så må man gå den normale vej og spørge flertallet på hele serveren og ikke...
  7. Haddock

    Grepolympia

    Puha vi har jo også næsten først lige fået sveden af panden siden sidst der var et Olympia event :)
  8. Haddock

    Rygtebørsen

    Det rygtes at jeg fortsat er så lille at man ikke kan angribe mig ... #LIFEISGREAT
  9. Haddock

    Rygtebørsen

    Det rygtes at det bedste værn er 0 mur og tonsvis af flyvere.... og fyr :D Specielt fyr dem kan man aldrig få for mange af
  10. Haddock

    Rygtebørsen

    Det rygtes at der er alt for stille her lige pludseligt. Blemand / Libero hvor er du blevet af? :)
  11. Haddock

    Forslag: Grepolis Slå skandinaviske verdener sammen

    Jeg tjekkede lige både Svensk og Norsk grepolis forum og kunne desværre ikke finde ligende indlæg på deres forummer, måske jeg bare kiggede forkert. Men til jer Nordmænd og Svenskere som i forvejen deltager her på det Danske forum, vil det ikke være muligt at få jer til at oprette et indlæg...
  12. Haddock

    Forslag: Grepolis Slå skandinaviske verdener sammen

    Det ville absolut være det bedste for vores tre små markeder (DK,SE og NO) at blive slået sammen. Mange af os har eller spiller jo allerede sammen med både nordmænd og svenskere og mange af os har ligeledes prøvet deres servere ad for at se om de skulle være mere spænende. Vi forstår alle...
  13. Haddock

    Rygtebørsen

    Rygtes at han måske troede du ville deff snipe med DLU eller tropper fra din egen by som så ville stå i byen når hans flyvere landede. Men det er self bare et måske.
  14. Haddock

    Rygtebørsen

    Det rygtes at nogle af de Slidte dræber rigeligt af tropper og skibe.
  15. Haddock

    Rygtebørsen

    Det rygtes at dette var en rygte tråd og ikke Jerry Springer på tekst.
  16. Haddock

    Det der med at 0-stille

    Kan godt tilslutte mig lidt af ideen. Dog syntes jeg at 24 timer før et VV slutspil er for kort tid, der skal gerne være tid nok til at en ny ejer har mulighed for at bygge dem op så den er VV klar.
  17. Haddock

    Rygtebørsen

    Rygtet siger at Z dummede sig, gevaldigt :D Når der er 1 minut tilbage af ens erobring og man lige vil hive lidt deff hjem for at kunne sende det til en anden erobring, og så ikke ser at det er KS man har trukket hjem .......... Grin af mig, jeg fortjener det hehe :)
  18. Haddock

    Morale

    Jeg syntes der skal laves noget om med hele Morale systemet, der bliver alt for tit inviteret nye (Tit er det sku nok også en spiller der bare har valgt at lave en nummer to konto) midt i alliancers kerne områder. De bliver jo kun inviteret ind i netop de områder fordi de så med en lav morale på...
  19. Haddock

    Changelog 2.187

    Vil det ikke være muligt for jer at få fikset lyden på appen i en hurtig opdatering? Det er bare lidt irriterende at der er lyd på spillet hver gang man åbner App'en på trods af at man har deaktiveret den :)
  20. Haddock

    Rapporter på hjælp

    Ja tak, væk med de rapporter. De er da noget så irriterende at få..
Top