• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. Qotho

    Events og nye servere

    Mit forslag går i al enkelthed ud på, at der på nye servere bør være en karenstid, hvor der ikke kan komme events - afhængig af serverens levetid - så den første måned eller 2. Dette fordi events ødelægger for meget på nye servere.
  2. Qotho

    Ny server start

    Mit forslag går i al enkelthed ud på, at man timer opstart af nye servere med hensyn til bestående servere. Indtil, der laves en fælles nordisk server, så bør nye servere ikke startes op, før de allerede oprettede som minimum går i slutspil. Der kan sagtens køre en oprørs- og en...
  3. Qotho

    Genberegning af servertid

    Efter at have set, hvordan en alli udnytter et hul i systemet til at få nedsat servertiden ekstraordinært, vil jeg foreslå, at man ved genberegningen af servere enten vælger at gøre dette på et ikke angivet tidspunkt - ex. inden for en 14 dages periode eller lignende, så ingen allier kan...
  4. Qotho

    Evaluering af domination som slutspil

    Ved ikke helt, om dette er det rette sted til noget feedback på Domination slutspillet? Hvis ikke, så giv mig besked om det rette sted. Domination ideen er rigtig fin som slutspil - altså et slutspil, hvor man ikke bare skal sidde på hænderne og sende res i ugevis - er meget velkomment. Det er...
  5. Qotho

    Milepæle

    Hvad med en Milepæle tråd - har den gang på jorden? 1. mand til 1 mill point i dag: Henrik 872. Godt gået!
Top