• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. S

    Rense by beskyttelse

    Jeg har tænkt længe over det og jeg ved der er flere end mig som synes det er irriterende. Men kunne man ikke lave sådan så ejeren kunne fjerne by beskyttelse fra sin by. Der er intet værre at skulle bygge tropper og man ikke kan smide fødselstilvækst på sin by fordi der er beskyttelse på.
  2. S

    Vigtigt Nye helte

    Engang kunne man ønske helte så her kommer nogle da jeg mener vi har mange af de samme. - En helt der gør stridsvogne billigere/hurtigere at bygge (behøver ikke gøre begge ting) - En helt der gør slyngler billigere/hurtigere at bygge (behøver ikke gøre begge ting) - En helt der gør ryttere...
  3. S

    Tysk server tirsdag 27/8

    Hej alle, Jeg skriver lige herinde til dem som måske ikke har hørt om det da de ikke er på nuværende servere. Vi er et par stykker som har prøvet at samle et hold til en tysk server og nu er vi endelig nået dertil hvor den snart starter. Vi har samlet et stærkt hold fordelt over dansk svensk og...
  4. S

    Forslag: Grepolis Slå skandinaviske verdener sammen

    Nu har jeg endelig fundet ud af hvordan man laver et spørgeskema så derfor kan jeg/vi endelig få testet omkring det store emne.. skal skandinaviske verdener slås sammen? Giv din mening til kende og hvis nogle vil dele den på de svenske, norske, finske osv så ville det være kanon. /Krog
  5. S

    Gemme "noter" igennem serverne

    Denne her er ret simpel. Jeg synes det er pisse irriterende at jeg hele tiden mister mine noter fra server til server. Jeg ved godt jeg bare kan gemme dem, men det gør jeg ikke! Kan man ikke lave det sådan så man kan få sine noter med over for tidligere servere? Især nu når feks DK38 er...
  6. S

    Optjen guld via Ads

    Hej, Dette er blot et forslag, da jeg ved det har eksisteret før, og jeg mener at folk som ikke bruger penge ville kunne konkurrere bedre end folk der gjorde. I gamle dage kunne man få ind og optjene guld. Dette kunne gøres ved at købe ting for fysiske penge på en anden website, men også ved...
  7. S

    Udsmidnings politik??

    Er det det nye at smide spillere ud af alliancen når de mister en by? :Huh:
Top