• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Søgeresultater

  1. MichaelS

    Preview 2021

    Hej Aladin Som nærmest mumiespiller, og det på en omtrent død server, HYPERBOREA, er det super med tanker for fremtiden! Præcis for denne nærmest døde uendelige server, kunne man måske informere om den? Man kan kun miste sine tropper, mure og ressourcer, ikke sine byer! Der er intet slutspil...
  2. MichaelS

    The Grepolis Player Council!

    Enig med cyb. Men et råd uden beføjelser, der kun skal videregive gode ideer, ja det er måske ikke der, man skal sætte ind. Min erfaring gennem 4-5 år med grepolis, er at konflikter mellem support (på engelsk oversat til dansk = støtte) og spillere, ofte ender med, spillerne føler sig "snydt"...
  3. MichaelS

    Hvordan får vi gang i denne "øve" server

    Jeg er blevet opfordret af Aladin, til at skrive mine ideer ind her på forum, og til at få så mange som muligt til at debatere på ideerne. Der er egentlig kun et problem med serveren, det går for langsomt, tabte tropper erstattes for langsomt, bygninger skyder for langsomt frem, det tager...
  4. MichaelS

    Roadmap, første kvartal (Sammenlægning)

    Så prøver jeg med et par andre forslag, når nu hastigheden er fast: 1: Flere guder, Artemis som et forslag, giver bredere brug af gunst. 2: Helte: Større variation i spillet. 3: Kan en generel øgning af hastighed ikke finde sted, så en delvis øgning på f.eks byggeopgaver og produktion af...
  5. MichaelS

    Nyt koncept til Grepolis

    Hmm! Medaljer hænger man på idioter! Så medmindre der følger konkrete fordele med medaljerne, så er de ikke rigtig bevendte, men bare flotte! Jeg har intet mod medaljer, men er egentlig mere interesseret i de fordele, der følger med. Jeg er ganske uenig med paatur, slutspillet som det er, er...
  6. MichaelS

    Roadmap, første kvartal

    Jeg er ganske enig med de fleste af de tidligere indlægsskrivere. 1: Sammenlægning vil være ganske uoverskueligt mht multikonti! 2: Forskellen på de to servere, erobring kontra "fredelig" server, er for stor, for mit eget vedkommende vil det være slut med grepolis, familien vil ganske enkelt...
Top