• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Server sammenlægning

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Vi bliver endelig lagt sammen med det Engelske Internationale marked, som vi har ventet længe på.
Det skal nok blive en super god oplevelse, da spillet bliver sjovere og mere konkurrence præget.

Første EN/INT Server for os, begynder 2. August.
Dermed kommer der ikke flere danske servere.


Vi vil stadig have Dansk Support, så intet ændrer sig på det område.

Vores servere uden slutspil, forbliver hvor de er, så dem vil i kunne vælge at fortsætte på, eller overføre kontoen til det Internationale marked.

Vi vil bruge denne tråd til at besvare eventuelle spørgsmål...
Jeg vil henvende mig til kollegaerne ved spørgsmål jeg ikke kan svare på, for at give jer det bedst mulige svar.

Vi ser i teamet frem til dette, med spænding, da vi vil glæde os over den højere aktivitet.

Med venlig hilsen

Dit Grepolis Team
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
@the old wiking
Der kan ikke eksistere 2 kontoer med samme navn på en server, men jeg tilbyder at lave navne ændring på den danske konto,, så den kan overføres.

Jeg er ikke sikker på endnu, om dette bliver tilbudt automatisk...


Ligeledes...
Bruger du samme mail på begge kontoer, den Danske og Engelske, opfordrer jeg dig til at skifte mail på den ene...
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Engelsk Internationalt grepo marked er uden NB - det er ikke populært
Jeg vil gerne foreslå at vi engang imellem får NB
Men om jeg får noget at skulle sige i den sammenhæng, ved jeg ikke, da vi vil være mindst 5 CM'r der beder om at få indflydelse :)
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Der har været en survey oppe omkring den nye server der starter den 2 august, og der kunne/kan man stemme for NB. Men tror der er alt for mange der stemmer det imod.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Der har været en survey oppe omkring den nye server der starter den 2 august, og der kunne/kan man stemme for NB. Men tror der er alt for mange der stemmer det imod.
Tak for at svare på den. :)
Vi er ikke forpligtiget til at følge resultatet af en Survey, men den er en super god ledetråd til hvad spillerne gerne vil have.
Jo flere der svarer på den, jo mere præcis bliver resultatet.
 
Top