• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

kom nu ind i kampen

the old wiking dk

Member
Brugere
fejl på fejl hvad sker der, gider i ikke de danske servere mere

mange har i den seneste tid oplevet rigtig mange fejl og de er da heldigvis blevet rettet tror jeg nok

nu får jeg at vide at nedtælling er begyndt på telefonen, men ikke for os der spiller på com og kun bruger telefonen til alarm og smide lidt magi

er det muligt at få at vide om det bliver juni, eller ca september det jo ret vigtig at vide

god kamp til alle

TOW
 

Affe

New Member
Brugere
Hej jeg vil lige sige at der kan ikke startes et slut spil før alle mål er nået. Og der mangler vi stadig lidt, og det er at vi samlet i alle alliancer skal have 60 millioner og som jeg kan tælle det sammen er vi på ca. 35 milloner ud over det nytter det jo ikke at tage byer fra de andre store allier, for bytter man jo bare rundt på det på point og det hjælper jo ikke for at nå 60 milloner. Og ja vi mangler jo nogle rene vvø, men serveren er jo ikke slut i nu. Så prøv at grundlægge ellers går det jo langsomt ikke.

Mvh. affe
 

Affe

New Member
Brugere
Du har jo ikke kan jo ikke bede om nået når du ikke selv spiller vel, Så kom ind i kampen ikke Chelsea og leg med mig hvis du tør . og for resten kan du jo se at jeg stadig er her med 50 byer. selv om i brugte så meget guld i starten. så spil nu den server til ende. hvis i kan

Det er udfordring til dig Chelea4LIFE.
 
Senest redigeret:

the old wiking dk

Member
Brugere
I skal vel have så lang tid som muligt til at forsøge at skaffe 4 VV-øer ;)
ja det skal vi vel

troede jeg havde set alt i grepo, hoppe ud af ally og bekæmpe hinanden for at holde kp i ally

at få nogen til at åbne anker for en gør vil vel alle og nu den nyeste jeg ikke havde set komme

at bruge sit andet alias til at åbne blok byer og føde dem med tropper fra sin andet store alias det var sku smart så kan man holde byer med moral 30 fra spillere med 100 vis af byer

hatten af for jer i sku kreative og voldsom ødelæggene for spille lysten, nå men man må bare sige i kan det lort, tillykke med sejren endnu en gang vinder den mest kreative

hov det skal ikke tages som jeg giver op det gør jeg aldrig, men det godt nok op af bakke
 

Marster-Thrige

New Member
Brugere
ja det skal vi vel

troede jeg havde set alt i grepo, hoppe ud af ally og bekæmpe hinanden for at holde kp i ally

at få nogen til at åbne anker for en gør vil vel alle og nu den nyeste jeg ikke havde set komme

at bruge sit andet alias til at åbne blok byer og føde dem med tropper fra sin andet store alias det var sku smart så kan man holde byer med moral 30 fra spillere med 100 vis af byer

hatten af for jer i sku kreative og voldsom ødelæggene for spille lysten, nå men man må bare sige i kan det lort, tillykke med sejren endnu en gang vinder den mest kreative

hov det skal ikke tages som jeg giver op det gør jeg aldrig, men det godt nok op af bakke
Det er da nemt at løse... Inde i midten af kortet er der en masse øer, hvor der ikke kan åbnes nye pladser med gode venner, så næste gang bliver I bare inde i midten og tager kampen op i stedet for at flygte ud i hav 34.
 
Top