• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Feedback til Olympus her!

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Kom med din feedback til Olympus her!
Vi samler sammen, oversætter og sender det videre til udviklerne.

Hvis du ønsker at skrive engelsk, er du velkommen til det, men ellers skal jeg nok oversætte hver enkelt feedback omkring Olympus.
Kom med Ris, Ros og alt der evt kan forbedre Olympus, så det passer bedre til vores marked.
 
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm . om olympus er godt eller skidt er ikke til at sige - før vi har spillet denne server færdig. '
Så send denne undersøgelse ud igen når Farsala er færdig.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det er vel fint nok - i hvert fald bedre end Domination.
Jeg kan godt lide, at der er åbnet op for flere slots med det samme, så folk kan sprede sig lidt mere, og sikre sig et stort bagland, inden krigene begynder. Desværre er der så få spillere i DK, at modstanden er meget begrænset.
Det havde virkelig været en god ide, hvis de skandinaviske servere blev slået sammen, så vi kunne runde 500 aktive spillere som minimum.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
hmm . om olympus er godt eller skidt er ikke til at sige - før vi har spillet denne server færdig. '
Så send denne undersøgelse ud igen når Farsala er færdig.
Tråden forbliver åben, men har du noget allerede nu,, kom med det :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Enig med @Iwrac.
Jeg kan sagtens se ideen omkring flere ankers åbne, og det med at man kan bygge sig større og det giver nogle bedre krige. Dog er 4000 ankers på DK alt for mange at åbne for dag 1. Vi er slet ikke nok spillere til det og slet ikke på erobring som er det færrest spiller.

Så enten skulle man gå som nævnt mange gange før, sammenlægningens vej eller også skal man arbejde på et lavere setup til mindre markeder. For ligesom dominans virker det ikke på en DK server.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes alt det sjove forsvinder når folk hellere vil angribe templer end folk.

For de fleste angriber jo templer for der ingen konsekvenser med magi eller ligende og risiko for at blive snipet.
Så kræver intet talent bare aktivitet
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Synes alt det sjove forsvinder når folk hellere vil angribe templer end folk.

Tak for din feedback.
Jeg kan oplyse at din og andres feedback om dette, længe er givet til udviklerne.
Jeg samler fortsat sammen løbende, og giver den hver uge til udviklerne.
 
Top