• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hævning af dom% fra 40%

Kunne det være en god ide hvis teamet kunne vælge hvad indstillingen af dom% skulle være på serverne


  • Samlet antal stemmere
    24
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Jeg har tænkt over om det ikke kunne være lækkert her på DK servere hvis det blev en indstilling hvad dom% skulle være ligesom hastigheden på en server :)

pt er det en standard indstilling at man skal have 40% af dom byer for at vinde, og dette synes jeg nogle gange er lidt lavt. På de udenlandske servere er serveren ikke afgjort når dom tiden starter, der er der sjældent allerede en alliance der har de 40%, men da DK har færre spillere og dermed færre byer ender det næsten hver gang med at en alliance allerede har 40%.

Der hvor jeg virkelig synes det er træls at det er 40% og ikke 60-70 % er hvis der er 2 alliancer der når slutspillet starter er over 40% og det så kommer ned til hvem der starter den sidste kamp først.... Så vil der være nogen der siger ja men så kan man jo bare få dem ned under 40% efterfølgende, men den ene server jeg spillede på havde begge alliancer 70 byer mere end det krævede mål. Det er altså svært at tage 70 byer på 14 dage på en erobringsserver

Det er jo heller ikke sådan at hvis start indstillingen var 80% at man så spillede indtil en alliance havde 80%. Så ville der gå noget tid, og så ville den falde langsomt, men der ville i mine øjne komme lidt mere spænding til slutspillet.

Giv gerne jeres mening omkring dette, i spørgundersøgelsen da vi skal have opbakning her på forum for at have en chance for at få det ændret :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1973

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mere krig til sidst.... 40% er ALT for lavt.
 

Tournesol

Active Member
Brugere
jeg er meget enig i at den skal sættes op. evt. bare en udregning baserert på det antal registerede spillere der er på en verden. (lavere antal = højere%).

få nu alle jeres ally mates mm. til at stemme her så vi kan få det sendt videre til innogames og forhåbentlig få gjort n oget ved det :)
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skal jeg overveje
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes at indstillingerne og hvad de bør være, er afhængig af, hvor mange spilere der er på serveren, syntes derfor det er svært at tage stilling, men er enig i at med det antal spillere der er pt, burde det sættes op i dk.
 
Top