• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtes at han måske troede du ville deff snipe med DLU eller tropper fra din egen by som så ville stå i byen når hans flyvere landede. Men det er self bare et måske.
Det ryktes at når det var dlu som landet rett før ks, men det måtte bli trukket ettersom at flyvere ble sendt.
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det ryktes at det e ferietid og tid førr generelt agurknytt
 

Qotho

Active Member
Brugere
Hmmmm det rygtes, at hele Olie-Norge er gået i sommerhi.....

0017.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Rygterne løber nu, at den suveræne føreralli finder det nødvendigt at true enlige hyggespillere til at aflevere deres byer på ubetydelige øer - og samtidigt kører natterror på spilleren......Ikke ordentligt og temmelig patetisk opførsel - hvorfor ikke tage byerne i fair kamp, hvis man vil have dem??
smiley_emoticons_eazy_quad_blitzer.gif
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjældent at jeg kommenterer på dine indlæg @Leonora , men lige her er jeg helt enig. det er patetisk og helt uden grund at opføre sig på den måde. Jeg har læst den besked der er sendt til omtalte "hyggespiller", det er så ringe..
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg fik også den omtalte besked, og konfronterede den pågældende spiller med den, og fik besked på det ikke var nogen trussel, men en valgmulighed, jeg personligt syntes det var en trussel, så giver jer ret syntes ikke det hører hjemme i spillet den slags beskeder.
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil til hver en tid opfatte det som en trussel, hvis jeg fik sådan en besked, men fint du har ageret på det @D.Dall
 

Qotho

Active Member
Brugere
Jeg vil til hver en tid opfatte det som en trussel, hvis jeg fik sådan en besked, men fint du har ageret på det @D.Dall

Jeg synes nu den reaktion var lidt sølle over for den stakkels trængte spiller - så vidt jeg husker var den på sølle 3 bogstaver : "LOL" - ikke videre respektfuldt.

og beviser herfor:

D.Dall den 15/08/19 kl. 21:19
LOL
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg synes nu den reaktion var lidt sølle over for den stakkels trængte spiller - så vidt jeg husker var den på sølle 3 bogstaver : "LOL" - ikke videre respektfuldt.

og beviser herfor:

D.Dall den 15/08/19 kl. 21:19
LOL
Rigtigt jeg skrev det, men hvad ville du ellers have jeg skulle gøre, var jo ikke mig der havde skrevet den PM.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Fra vores Skype gruppe den 15/08:

21:24@Black jeg troede ikke vi truede os til gratis byer? Drake/StrebenEtterSterbe, 21:24 har vi truet oss til byer? Black, 21:26@Black Dorthe Dall, Torsdag kl. 21:24 er jo lov å prøve seg :) så sparer jeg meg for mange fyr :) 21:26 Mogens har sendt din besked videre til mig. Drake/StrebenEtterSterbe, 21:27 var vel han du akkurat tok by fra mamba? Black, 21:27 ja jeg har jo forstått det dorthe var vel han du akkurat tok by fra mamba? Drake/StrebenEtterSterbe, Torsdag kl. 21:27 ja jeg vil ikke ha han så nærme våre byer , er ikke redd han , men han er lett å ta for den slidte og dem vil jeg ikke ha der nede dessuten så angrep han både meg og heksa i dag og da skal han straffes 21:31 Mogens er en meget "gammel" mand.Black, 21:31 sånt som Braya altså :) ja men skal jeg ta hensyn til at han er gammel ? 21:32 Jeg tror meget ældre han er ca. 75 Nej siger jeg ikke du skal, men vi kan jo sagtens tage de byer, uden at komme med trusler. Black, 21:35 Hvis han er så gammel så er det beste å gi dem 2 siste byene til meg så slipper han å bli angrepet hele døgnet av meg , så er jo det problemet løst og ja vi kan tage dem byene men jeg tenkte jeg ville spare meg for dem fyr og spare hans birs Og det var jo ikke noen trussel , jeg ga han et valg , men jeg bryr meg ikke jeg tar dem med makt om jeg må
 

Qotho

Active Member
Brugere
Rigtigt jeg skrev det, men hvad ville du ellers have jeg skulle gøre, var jo ikke mig der havde skrevet den PM.

Det skal jeg jo ikke bestemme - men du kunne jo fx. have skrevet det samme, som du skrev herover - og så gjort noget ved "problemet" - det kan jeg garantere dig, at jeg havde gjort, hvis jeg spillede sammen med en person, der agerede med trusler og terror.
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fra vores Skype gruppe den 15/08:

21:24@Black jeg troede ikke vi truede os til gratis byer? Drake/StrebenEtterSterbe, 21:24 har vi truet oss til byer? Black, 21:26@Black Dorthe Dall, Torsdag kl. 21:24 er jo lov å prøve seg :) så sparer jeg meg for mange fyr :) 21:26 Mogens har sendt din besked videre til mig. Drake/StrebenEtterSterbe, 21:27 var vel han du akkurat tok by fra mamba? Black, 21:27 ja jeg har jo forstått det dorthe var vel han du akkurat tok by fra mamba? Drake/StrebenEtterSterbe, Torsdag kl. 21:27 ja jeg vil ikke ha han så nærme våre byer , er ikke redd han , men han er lett å ta for den slidte og dem vil jeg ikke ha der nede dessuten så angrep han både meg og heksa i dag og da skal han straffes 21:31 Mogens er en meget "gammel" mand.Black, 21:31 sånt som Braya altså :) ja men skal jeg ta hensyn til at han er gammel ? 21:32 Jeg tror meget ældre han er ca. 75 Nej siger jeg ikke du skal, men vi kan jo sagtens tage de byer, uden at komme med trusler. Black, 21:35 Hvis han er så gammel så er det beste å gi dem 2 siste byene til meg så slipper han å bli angrepet hele døgnet av meg , så er jo det problemet løst og ja vi kan tage dem byene men jeg tenkte jeg ville spare meg for dem fyr og spare hans birs Og det var jo ikke noen trussel , jeg ga han et valg , men jeg bryr meg ikke jeg tar dem med makt om jeg må

æ vil bare ha sagt at æ e yngre enn han mamba, han e langt over 40, æ e en ung og kjekk kar på 38... det e det frekkeste æ har sedd...
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fra vores Skype gruppe den 15/08:

21:24@Black jeg troede ikke vi truede os til gratis byer? Drake/StrebenEtterSterbe, 21:24 har vi truet oss til byer? Black, 21:26@Black Dorthe Dall, Torsdag kl. 21:24 er jo lov å prøve seg :) så sparer jeg meg for mange fyr :) 21:26 Mogens har sendt din besked videre til mig. Drake/StrebenEtterSterbe, 21:27 var vel han du akkurat tok by fra mamba? Black, 21:27 ja jeg har jo forstått det dorthe var vel han du akkurat tok by fra mamba? Drake/StrebenEtterSterbe, Torsdag kl. 21:27 ja jeg vil ikke ha han så nærme våre byer , er ikke redd han , men han er lett å ta for den slidte og dem vil jeg ikke ha der nede dessuten så angrep han både meg og heksa i dag og da skal han straffes 21:31 Mogens er en meget "gammel" mand.Black, 21:31 sånt som Braya altså :) ja men skal jeg ta hensyn til at han er gammel ? 21:32 Jeg tror meget ældre han er ca. 75 Nej siger jeg ikke du skal, men vi kan jo sagtens tage de byer, uden at komme med trusler. Black, 21:35 Hvis han er så gammel så er det beste å gi dem 2 siste byene til meg så slipper han å bli angrepet hele døgnet av meg , så er jo det problemet løst og ja vi kan tage dem byene men jeg tenkte jeg ville spare meg for dem fyr og spare hans birs Og det var jo ikke noen trussel , jeg ga han et valg , men jeg bryr meg ikke jeg tar dem med makt om jeg må


Hmm, nu skal vi ikke tæske mere løs på den her end højest nødvendigt, men jeg var ikke klar over at der er alders diskrimination i Grepolis ???
Det er godt nok en meget nedladende holdning at have til folk der er mere end +40, men ham om det. tror jeg lukker for nu og tager det til efterretning
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg synes det er så lavt at synke fra begge alliancer. I stedet for at gå efter enkelte spillere uden alli burde i sgu slås med hinanden SS og slidte. Der burde være plads til dem der bare spiller for sig selv eller hyggespiller.
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg synes det er så lavt at synke fra begge alliancer. I stedet for at gå efter enkelte spillere uden alli burde i sgu slås med hinanden SS og slidte. Der burde være plads til dem der bare spiller for sig selv eller hyggespiller.
Så om jeg forstår deg rett så skal man altså ikke krige med spillere uten allianser?
 
Top