• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Genberegning af servertid

Qotho

Active Member
Brugere
Efter at have set, hvordan en alli udnytter et hul i systemet til at få nedsat servertiden ekstraordinært, vil jeg foreslå, at man ved genberegningen af servere enten vælger at gøre dette på et ikke angivet tidspunkt - ex. inden for en 14 dages periode eller lignende, så ingen allier kan spekulere i tidspunktet og forlade deres allier midlertidigt - eller endnu bedre basere udregningen på de 100 største spilleres point i stedet for som nu, de 50 største alliers.
Herved kan man lukke muligheden for at omgå beregningen og lukke dette smuthul.

Vi er jo nogen, der gerne spiller aktive servere til ende og har besluttet os for dette, da vi startede på serverne, vel vidende, hvor lang tid, den var sat til, og derfor synes, det er unfair, at serverens levetid "kunstigt" nedsættes udelukkende til fordel for få spillere på serveren.
 

Hørby

New Member
Brugere
Ville være mere fair hvis det var top100 spillere det blev beregnet fra. Virkelig usmagelig måde at få serveren til at slutte tidligere på
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg syntes det ville være helt fint hvis beregningen blev lavet på en anden måde, man kan nok ikke sige top 100 spillere, da det ville skulle gælde på alle platforme, men man kunne evt. sige en beregning på en procentdel af spillerene på en server, på den måde, kunne det evt være 100 på DK, NO, S men 1000 på en international.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forstår ikke hvorfor du synes det er usmageligt hørby? og lige frem unfair leonora? Vi udnyttede en mulighed vi så, og i ville aldrig have gjort det samme hvis i havde set en mulighed byde sig? Synes det er ved at blive trættene at hører på jeres konstante tuden når der er noget der ikke lige passer jer, fint at tage det op til diskussion men lad da vær med at brokke jer over at det ikke lige var jer der fandt på ideen
 

Qotho

Active Member
Brugere
Forstår ikke hvorfor du synes det er usmageligt hørby? og lige frem unfair leonora? Vi udnyttede en mulighed vi så, og i ville aldrig have gjort det samme hvis i havde set en mulighed byde sig? Synes det er ved at blive trættene at hører på jeres konstante tuden når der er noget der ikke lige passer jer, fint at tage det op til diskussion men lad da vær med at brokke jer over at det ikke lige var jer der fandt på ideen

Det er unfair, fordi spørgsmålet om at nedsætte servertiden allerede havde været oppe til diskussion flere steder og var blevet afvist af flertallet af dem, der gav deres mening til kende - og unfair fordi I udelukkende vil have afkortet servertiden, fordi en del af jeres spillere ikke rigtigt gider mere og vil videre på andre servere. Samtidigt har I jo kunne se, at andre allier er ved at indhente jer, hvilket I har ville undgå for enhver pris. Derfor unfair i mine øjne - unfair over for alle de andre spillere i andre allier, der også har brugt deres tid og guld på serveren og vel også skulle høres, hvis den skulle afkortes -- og hvis du ikke synes, at et "hul" som dette skal lukkes, så fair nok - det er din mening, men normalt vil de fleste gå ind for fair fight og gerne have lukket utilsigtede huller.
 

Hørby

New Member
Brugere
Usmageligt da det ændre på dele af spillet som det ikke burde være muligt at ændre på.
Der er ingen der tuder her, vi morer os faktisk over at serverens største alliance er nød til
at bruge unfair metoder for at have et håb for at vinde.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har ikke sagt jeg ikke synes et hul som det her skal lukkes, ser bare ingen grund til at direkte lave personlige angreb mod os fordi vi har udnyttet muligheden. Er jo en del af spillet pt så kan må jo ikke forvente at det ikke bliver brugt. Første tanke fra en af jeres egne spillere var at i bare kunne hoppe ud af jeres ally for at trække tiden den modsatte vej. Er vel lige så meget et hul i systemet som dette, men det havde du intet problem med?

Vi spiller spillet og udnytter de muligheder der er, kan jeg ikke rigtig se det unfair i. Hvis du mener det er for at have en større chance for at vinde Hørby så må du da gerne tro det
 

Hørby

New Member
Brugere
Hvis det ikke var fordi i så en større chance for at vinde ved at nedsætte tiden så kan jeg ikke se hvorfor i gjorde det.
At ændre tiden modsatte vej i tilsvarende tid vil kræve at mange spiller allianceløse i længere tid, hvilke ikke er holdbart
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu skal vi bare lige være enige i at der står i teksten "genberegning vil resultere i at målscoren bliver reduceret med havldelen mellem det nuværende mål og summen af top 50 alliancerne." Hvis det her var tilfældet og det ikke havde været en anden måde at det så viste sig det blev regnet på, så ville vi have reduceret det til 100-110 mill. i stedet for 110-120 mill. Det ville så stadig have resulteret i at serveren ville have kørt i 4-6 måneder, Det eneste vi ville have opnået var at reducere tiden med en måned.

Så hvis du vil snakke om hvad vi så som fordelen ved at gøre det vi gjorde så var det ikke at vv skulle starte lige om lidt, men i stedet en måned tidligere, men stadig kører i et stykke tid endnu. Er ligesom om i tror at hvis vi havde valgt at blive i vores ally at der ville have været flere måneder tilbage at spille i. Den ville stadig være blevet reduceret til omkring 65 mill. Det ville stadig give et par måneder spil, men det ville stadig ikke have givet den tid som i forestillede jer
 

Qotho

Active Member
Brugere
Nu ved jeg jo ikke, hvorfra du ved, hvad vi forestiller os?
Vi har jo ikke brug for mange måneder for at indhente jer - bare lidt mere tid. ;-)
 

Tournesol

Active Member
Brugere
En ny måde at få der regnet ud på ville da måske kunne give spillet noget mere "kant" omkring slutspillet.
Jeg kan nu godt lide ideen om at målet udregnes på X% af spillerne så det matcher serverens størrelse. For "top 50" alliancer er jo på dk servere lig med alle alliancer.
 
Top