• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2199

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg tænker på alle, der skaber splid og ballade på serverne, ingen nævnt, ingen glemt. - og på det punkt er i "norskere" jo berygtede for netop den slags.

Vi vil alle gerne spille med nogle, vi kender - men det er jo også sjovt at lære nye mennesker at kende og faktisk også at lære nye spillere op- At samle en hel alli af garvede og dygtige (næsten alle i hvert fald
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
) spillere, lave den største alli og så bare køre afsted - det er jo ikke sjovt for nogen og får mange til at stoppe i utide.
Det var såmænd det, jeg forsøgte at appellere til, intet andet.
Det skulle jo gerne være en fornøjelse for alle at spille.
(Leonora)
(Hvad jeg dog godt kunne undvære er, at disse norske spillere tager alt det med, der jo netop har været med til at ødelægge de seneste mange norske servere.
Glem nu jeres personlige nag og drama derfra og lad os få nogle sjove timer med spillet sammen i stedet)
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Rykte sier at Mamba ikke bruker mye av sin tid her på forum
Men når det kommer rykter som overhode ikke har noe med virkeligheten
å gjøre da blir jeg direkte irritert.

Som jeg forstår deg nå så mener du at det er Nordmenn i Sudden Strike som sliter med personlig nag , drama , og som skaber splid og ballade på dk servere ??? Hvor har du det ifra ?

I alle mine år som Grepo spiller og ja jeg har spilt grepo siden starten og i mange verdener .
Det er 2 år siden jeg started å spille på dk server og med hånden på hjertet så har jeg ALDRI spilt i noen verdener som dk-servere hvor det har vært så mye syting , drama og klaging på alt , hvis dere hadde brukt 50% av energien deres på spillet istede for å klage på dette forumet så kunne dere faktisk ha hatt det litt gøy på grepo dere også
.
Om dere hadde noen nordmenn hos dere som lavde et helvete hos dere så ikke skyld det på oss i Sudden Strike

Heldigvis på mine 2 år på dk så har jeg blitt godt kjent med flere dyktige og hyggelige dk spillere som ikke syter om verken gullbruk , natt angrep eller pakter i hytt og helvete . Vi spiller for å ha det moro
.
Nå får vi bruke dette forum som et Rykte forum og ikke som et klage forum .
Lykke til
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Mamba
 

Qotho

Active Member
Brugere
det ryktes at brayaen trudde det var ett typisk dansk fenomen, men ytterst mulig at han tok feil hele veien...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Rygtet siger jo ellers, at dramaet og de kedelige norske servere netop er grunden til, at alle norske spillere er flygtet over grænsen til fredelige Danmark ......men nu er det jo rygter, der kommer fra norske spillere kun.......
 
D

DeletedUser2322

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygtet siger jo ellers, at dramaet og de kedelige norske servere netop er grunden til, at alle norske spillere er flygtet over grænsen til fredelige Danmark ......men nu er det jo rygter, der kommer fra norske spillere kun.......
Hvor får du at "alle" nordmenn har "flyktet" til .dk?

Uansett så er det flere som spiller her på Pella, som fortsatt spiller på .no. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til meg, herostian og bugeking. :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Liberosis det er jo rygter :D Så det kan jo være hendes kilder bare ikke passer :D
 
D

DeletedUser2318

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ellers hyggeligt læsning.

Men det bliver aldrig rigtig saftigt, er der ikke nogen med nogen seriøse rygter.

Jeg har hørt der er død mange flyvere i denne uge mon der er flere tilbage på serveren ?
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ellers hyggeligt læsning.

Men det bliver aldrig rigtig saftigt, er der ikke nogen med nogen seriøse rygter.

Jeg har hørt der er død mange flyvere i denne uge mon der er flere tilbage på serveren ?
Ja de angriber kun små byer
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er løse rygter i omløb igen............
alle spiller der har mindre end 50k point vil i påsken få 100 % angrebsbonus , så de kan få mere gang i denne verden og ændre lidt på den ubalance der er, med alle de forbunds alliancer.
Men det er jo "kun" rygter.....
smiley_emoticons_viking.gif
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygten går på at hobbitten mener der er mere end et stort forbund på serveren, hvilket er svært at finde på serveren :p er vist kun et stort forbund på den her server ;)
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja det er jo rygter.... men en gang imellem føles det som om der er flere med de angreb der kommer
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
D

DeletedUser1891

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at All4JR ikke mener, at Det beskidte dusin er i stand til at tage byer fra dem. Det rygtes desuden at de er mopsede over, at føromtalte beskidte stadig siger nej til at være en del af et mega-forbund, der kun tjener ET formål (læs en enkelt spiller). Endvidere rygtes det, at bestemte spillere i All4jr ikke er i stand til at regne, da de mener at man fordobler sit by-antal på en ø, hvis man går fra 2 til 3.

Det beskidte dusin opfordrer pågældende regne-udfordrede spiller til at afblokere spilleren denne skriftlige tuden er sendt til, således at modtager kan give svar på tiltale. Alternativt må pågældende spiller statuere et eksempel :)
 
D

DeletedUser1891

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes, at Det beskidte dusin, trods rygter om at de ikke kunne, pt er ved at tage en by fra All4something. Måske rygtestarter har været lidt for kålhøgen i sin spredning af rygter?
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygterne går på der var 2 kampe i gang samtidig ;)
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
rygtet siger der skal min 4 storspillere og 4 forsøg til at tage 1 by fra en lille spiller..........
smiley_emoticons_panik4.gif
 
D

DeletedUser2198

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm det skulle så være den sidste dag med byer i denne verden. de beskidte tricks er uden ende for en større alliance, som sædvanlig . tag alt og efterlad "lortålagkage" til de små . Bare INNO dog snart kunne lade os starte længere væk fra de store alliancer,så vi kunne spille spillet.....
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Rygtet siger ellers at der netop er lavet en server der opfylder dine ønsker Hobitten :) Godt nok starter du ikke længere væk men store spillere kan ikke angribe små spillere og man kan ikke blive nulstillet.
 
Top