• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny Erobrings server: 19/02-19

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
19/02 Åbner vi en ny Erobrings server.

Serverhastighed : 4
Troppe hastighed: 4
Handelshastighed,,,,,, enten 3 eller 4,, skal lige have bekræftet denne.
NatteBonu:confused: 23:00 + 8 timer.
Allylimit: 35
Erobring
Slutspil: Verdensvidundere.
Pointkrav: 180.000.000


Der er lidt ventetid mellem Naxos og den nye server, men jeg håber i kan holde en lille pause og så gøre klar til den store krig igen.
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spændende!

Invictus starter op derinde i nordøst, vi er allerede 70 spillere og søger gerne endnu flere eller evt. forbund :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spændende!

Invictus starter op derinde i nordøst, vi er allerede 70 spillere og søger gerne endnu flere eller evt. forbund :)
vi er en gruppe på 120, bare mig og et par af mine nærmeste venner. Kunne godt være interesseret i et forbund.
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lyder stærkt Esset! Jeg har godt nok forbund Dorthe og hendes mandskab, men mon ikke vi også kan være i forbund? :D
 
D

DeletedUser2317

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ally limit 5 !!!!
 

Haddock

Active Member
Brugere
forbund forbudt !!!!

ally limit 15 :O

ellers er det som nexos.
2 allys 2 wing

Man kan bare ikke rigtigt forbyde forbund, hvis Inno gjorde det ville folk bare lave dem uden om forbunds knappen og så sidde og kommunikere over Skype osv i stedet for et delt forum.

En Allylimit på 10-15 stks havde været lækkert, men jeg har læst mig til at minimums antallet er sat til 35 som standard nu.

Udover det så havde et højere point krav til VV været fedt, ligesom det var før i tiden. Mener det lå på 250mil og ikke 180. Ved godt det nye nedskrivnings dimsedut vil forkorte leve tiden alligevel, men havde nu været fedt med en lidt længere servere end dem der har været på det sidste.

Bare lige til dem der ikke har læst changeloggen:

Vi besluttede os for at lave nogle ændringer af verdens vidunder slutspillets start fase, for at få det til at få en mere dynamisk følelse af den verdens i spiller på aktivitet:
  • De startende krav vil forblive uændret (250 millioner for 6 måneder)
  • Hvis kravende ikke er blevet mødt efter 6 måneder, så vil reduktionen af points kravet bliver udrenget ud fra aktivteten på den gældene verden.
  • Hvis point kravet stadig ikke er blevet nået efter 10 måneder, så vil kravet begynde at reducere sig hver måned (30 dage) baseret ppå forskellen i points for de største 50 alliancer og det nuværende point krav.
  • For en detaljeret forklaring, så gå ind på vores opdaterede https://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Verdens_Vidundere på Wikipedia siden.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
det er desværre det når innogames laver ændringer at de ikke tanker på det danske-norske-svenske markede er så lille.

på .com er limit 35 fint men dk server er det alt for mange.
maks 15 pr ally ville måske, kunne øge kampene, men vis folk går i forbund serveren igemmen er det jo lige meget. måske en tanke til andre spiller.

og ja ww krav skal være min 250 mil. da de danske server går hurtigt.
jeg husker selv de gamle dage hvor man spillede længe på serverne og havde en masse gode kampe.

det glæder jo ikke kun om at "vinde" men have det sjovt. og det er kampene som gør det.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg har været både på en oprørs (Gythion) og en erobrings (efesos) hvor alliance limit var 10 så de har kunnet finde ud af det før, så ved ikke hvorfor de ikke kan det mere, vil dog sige det rykker tænder ud at sende til VV. når alliance limit er 10 hvis det er en hurtig server, kræver det jo enormt meget grepo tid.
 
D

DeletedUser2313

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den danske server er altså ALT for lille til at man kan have allyer på 35 medlemmer.
altså så ender det bare ud i at man som på 90 procent af alle de danske server er 2 store allyer som kæmper om tingene.
Det vil gør spillet meget bedre hvis man skaber et trekants drama hvor blandt andet de meste erfarne spiller spreder sig ud i 3 alliancer og begynder at optage mindre aktive/dygtige spiller ;)
Jeg tror hvis vi gøre dette så vil der kom en bedre balance i spillet
 

Haddock

Active Member
Brugere
Desværre så tror jeg bare det bliver svært at få de faste klynger spredt ud til flere alliancer. Jeg er selv ikke en skid bedre, foretrækker også at spille sammen med folk jeg har gode erfaringer med fra tidligere.
Men jeg har dog altid mod på at tage nye ind og "lære" dem det jeg nu kan. Vi er jo alle startet et sted.

Men ja med ally limit 35 så ender det som altid 2 alliancer der kæmper om det, den ene der går død lige som slutspillet starter og så den anden der lige køre en krone hjem.
Forstår ærlig talt slet ikke meningen i det ally limit på 35, der er hvad 40-50 aktive spillere til slut på en server (Og det er vidst meget højt regnet) så det giver for mig absolut ingen mening at sætte limit så højt. Men der er jo så meget vi spillere ikke forstår i det store Innogames univers.
Få slået de Nordiske servere sammen, så kan det måske være passende med et så højt ally limit.
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg starter op herinde, og jeg gør mit for ikke at samle sig i de "normale" klynger :)
 
D

DeletedUser2320

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvilket klokkeslett starter serveren imorgen?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Der er oprettet en Rygtebørs og en Indstillings forum for Pella serveren.
 
Top