• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Naxos åbner snart!

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Så er det på tide med en ny Erobrings server.
Indstillingerne bliver som følgende:

Åbner 18/09-18 Naxos DK39

  • Server hastighed: 3
  • Enheds hastighed: 3
  • Handels hastighed: 3
  • Begynder beskyttelse: 5 dage
  • Koloniserings tid: 8 timer.
  • Erobrings tid: 12 timer
  • Alliance begrænsning: 35
  • Erobring
  • Nat bonu:confused: 22:00 - 06:00 (8 Timer)
 
Senest redigeret:

Iwrac

Active Member
Brugere
Må indrømme, at jeg havde håbet på at denne ville blive væsentlig hurtigere end Marathon serveren, men det er meget begrænset udfra indstilllingerne.
Var meningen at starte op derinde, men nu er jeg sgu i tvivl

Marathon hastighed:
Verdens hastighed 2
Troppe hastighed 3
Handels hastighed 2
Naxos hastighed:
Verdens hastighed 3
Troppe hastighed 3
Handels hastighed 3

Havde været rart hvis man lige have skruet den op på 4...
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hmm langesomme servere hvorfor ? fordi ellers kan Aladin ikke følge med.

Det dræber bare serverne, mærkeligt at staff ikke har opdaget det i nu
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Speed 3? Spændende...

Kunne være en interessant server med følgende indstillnger:
Verdens hastighed 5-6
Troppe hastighed 1-2
Handels hastighed 5-6

Tror sådan en server vil blive afgjort på kvaliteten af den enkelte spiller, da man ikke bare kan angribe til højre og venstre pga. troppe hastigheden. Det giver også en fair chance, for dem som ikke bruger flere timer om dagen på Grepolis.

Glæder mig til at se hvem der starter inde på Naxos? :)
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har du røget hash Jiluske ?

Troppe hastighed på 1-2 ? ville jo tage 1 time med hts til nabo øen næsten.

Innogames kunne bare få slået sammen de nordiske servers så kunne der være en hurtig og langsom server
Min opfattelse er de fleste dygtige danske spiller er enten stoppet eller hoppet over på engelske og tyske server pga de kan spille hurtige servere og større spillerbase.

Der findes da nogle som gerne vil sidde og kigge 19 timer på at KS lander 2 øer væk men det ikke særlig mange.
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, jeg har bestemt ikke røget noget. :p
Men lad os nu sige vi satte troppe hastigheden ned, så vil det ikke blive afjgort på hvem der bruger mest tid, men hvem der er smartest. :cool:
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej, jeg har bestemt ikke røget noget. :p
Men lad os nu sige vi satte troppe hastigheden ned, så vil det ikke blive afjgort på hvem der bruger mest tid, men hvem der er smartest. :cool:

Altså nu tager du jo udgangspunkt i du ikke selv har tid til at være online så meget, hvilket også har gjort jeg igennem tiden har taget en del byer fra dig :p

Men at sænke hastigheden ville ikke give noget anderledes resultat tror jeg, ville også tage tid at få frem hjælp da det går så langsomt at man ville kunne tage en middags søvn, stå op spise lidt godt mad se en film, hente ungerne lave aftensmad og spise igen se en film og sove bagefter og når man stod op ville der stadig være 3 timer inden ks lander.

Eller hvis hastigheden på handel er høj er det bare at sende ress og gulde frem bir til at snipe med.

Der er bare en løsning på grepolis manglede spiller base, det er i begynder og lytte til folk.
De kunne starte med at slå de nordiske serveres sammen, så slap man for at alle folk hoppede over på engelske eller tyske jo.

Og hvis man samlede de nordiske spillere på 1 server ville det give nogle flere kampe og en del spillere kom tilbage
 

Haddock

Active Member
Brugere
Den kunne godt lige ha brugt et spark i røven på den hastighed :) Men sådan er det jo, der skal vel være lidt til alle og en hver.
Er der nogle herfra (Jer fire andre aktive forum brugere) der tænker at starte på serveren? Overvejer det selv, men ved ikke helt om jeg magter det :D
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg menes ikke jeg har tabt byer til en Samurai? :D Hvem er du?

Altså jeg spiller lige pt. på Betaserveren, og starter nok op på den nye engelske som starter inden længe. Så ved ikke om der bliver tid til 3 servere :D
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Herinde hedder indstillingerne:
Alliance begrænsning: 20

Men inde på serveren kan man vælge 35 i ally limit.
Hvad skal man gå efter?
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er også ret sikker på der hastighed på 4 derinde :D
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Herinde hedder indstillingerne:
Alliance begrænsning: 20

Men inde på serveren kan man vælge 35 i ally limit.
Hvad skal man gå efter?
Planen var at den skulle være på 20!
Men af en irriterende årsag nulstillede den mine indstillinger til 35 og ikke 20...og nu er det simpelthen for sent at gøre noget ved det.

Mit mål er at fremtidige servere, skal have ally limit på 20...ihvertfald mit ønske,,, nu skal jeg bare lige slås med den nulstillings indstilling som drillede..
Jeg er udsendt til udlandet... Så der er lidt press på for tiden.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
ja snart lang tid siden man har prøvet og være alene i grepo, så det skulle prøves.

startede på denne server for et par uger siden og ville bare prøve at hygge lidt for mig selv.

nu er jeg jo så heldig at jeg bliver inviteret til de store allyer men takkede pænt nej tak.

selv om de store spillere lod mig være, blev jeg meget hurtigt angrebet og fik prøve hvordan det må være at være ny, hold da op op 5 minutter efter jeg var fri blev jeg angrebet puu ha, nå jeg skulle ikke spille den server så har forladt den igen

igen synes jeg det er problemet ville meget gerne ud til siden, men alt er lukket, man kan få en by uden landsbyer

fik ikke en gang gjort banditterne færdig kom kun halv vejs he he :eek::eek::eek:
 

the old wiking dk

Member
Brugere
måske i skulle overveje en server i gammel stil som samlede rigtig mange menesker

i dag er det kun folk der kan komme online altid der har en chance, lav en gammeldags server uden alarm

stor som de gamle og 2 års varighed så man kan bygge sig rigtig stor, gør som man igen kan ligge flere steder på serveren, måske kommer der ikke så mange kampe i starten, men så skal de nok komme i slutningen med det nye slutspil og så kan i sælge bygge pakker i stedet

oprør og stor hastighed er en selvfølge når man skal angribe over større afstande,

i snakker altid om de gamle servere, så kig dog lidt på dem og se hvad det er der er forskellen

størrelse og længde er i hver fald 2 af tingene og jeg tror personlig at den alarm er med til at folk skal være på 24 7 og så må ledelserne finde ud af om det kan være rigtig at folk skal smides ud af ally fordi de bliver gule, eller om man skal tilbage og måske smide folk ud når de bliver røde

hvis man virkelig selv tror på det man siger om nye spillere og folk der har en travl hverdag også skal kunne have lov at spille grepo så må i i det mindste fjerne hvor man kan se hvem der ikke har været på den sidste time, det er da det mest åndsvage i nogen sinde har fundet på at lave, det fremmer da i hver fald ikke lysten til at spille grepo på hygge level

nå det her skulle nok ikke havde ligget her men tænk i det mindste om der ikke kunne være bare lidt sandhed i det, grepo er blevet til et spil for de hardcore super dygtige spillere der kan være på altid og dem er der desværre ikke så mange af
 
D

DeletedUser2050

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
the old wiking
jeg tror du er ind på noget at det rigtige
men spillere som starter 1-2 måneder efter server start skulle ikke lander på øer hvor der er byer over 5000 point
tror det ville give flere spiller som bare lige er inde for at prøve spillet og finder spillet interessant og måske bliver
istedet for at de kun lige når at komme ud af BB før de mister deres byer
 
Top