• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og jeg glæder mig til den dag, hvor dårlige tabere ikke sidder herinde og skriver uforståelige og ligegyldige kommentarer om spillere, der har vundet en server.
Glæder mig til den dag du stopper med at lave en alliance i starten af en server og invitere alle gode spillere ind i håb om du vinder en krone til da dine egne evner ikke rækker til det :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Glæder mig til den dag du stopper med at lave en alliance i starten af en server og invitere alle gode spillere ind i håb om du vinder en krone til da dine egne evner ikke rækker til det :)
Er du ked af du aldrig er blevet spurgt da? :)
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er du ked af du aldrig er blevet spurgt da? :)
Er skam blevet spurgt men fortrækker kvalitet fremfor kvantitet, måske også derfor vi plejer at vinde over jer ;)
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ikke af mig da :) Har umiddelbart aldrig stødt på det her spillenavn :)
Eftersom du har spillet lang tid burde du vide man kan lave en ny konto med et nyt navn ;)
 

Haddock

Active Member
Brugere
Rygtet siger at der er mange der er stoppet efter VV tiden er overstået. Der er ihvertfald utroligt mange tomme byer hist og pist
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Top