• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny verden på Sandbox.

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
new_world_en.png

Kære spillere.

Idag, Torsdag begyndte en ny Beta server - Sandbox 10.
Vi inviterer dig til at deltage i kampen på den og teste vores nye spændende Dominans slutspil.

I dette slutspil kæmper alliancerne om verdens dominans. For at kunne gøre klare det, skal du tænke strategisk, og smadre dine fjender til ukendelighed, indtil du endelig kan kalde verdenen for din. Hovedopgaven ved Dominans er at erobre og holde et højt antal byer i verdenen. Du finder mere information omkring slutspillet på vores wiki.

Verdens Indstillinger:
  • Spil hastighed: 6
  • Troppe hastighed: 6
  • Handels hastighed: 6
  • Natbonu:confused: 00:00 - 07:00
  • Begynderbeskyttelse: 3 dage
  • Alliance limit: 50 medlemmer
  • Erobring
  • Erobrings tid: 6 Timer
  • Moral: aktiveret
  • Slutspil: Domination
  • Begynder byer: 5
Husk på at Sandbox 10 er en Beta verden. Det er en test. Venligst reporter fejl og kom med din feedback i den dedikerede tråd eller direkte på Beta forummet. For at kunne teste slutspillet hurtigere, vil verdenen starte med en utrolig hurtig hastighed. Dette kan føre til nogle problemer med belønninger og magier, som giver boost til enheder eller råstof produktion. (Magi- der producerer for mange enheder/råstoffer sammenligned med kapaciteten i byen).

Er du ikke klar til at spille det nye slutspil på engelsk?
Bare rolig, vi vil ikke glemme vores andre sprog. Hold øje med forum for yderligere information!

Vi håber du vil nyde det nye slutspil!
Lad os vide hvad du tænker om det i den dedikerede tråd på forum Beta.

Med venlig hilsen
Dit Grepolis Team
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil ønkse alle de kære danske spillere derinde held og lykke!
Hvor mange er startet op derinde?

Jeg er selv startet derinde!
Lige pt. ligger jeg nr. 22 på ranglisten, og jeg er havnet i en alliance med en masse franskmænd! :eek:
Er spændt på at se hvordan det kommer til at udvikle sig!
 
Top