• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

alliance

D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kunne man ikk lave sådan at en alliance kun kan have et vist antal krone spillere på hver så sikre man spillet bliver lidt mere jævt?


kigger man tilbage er der en massere a de gamle spillere som er væk og de afgøres næsten inden for de første 3mrd..


så man kunne rede de danske servere eller åbne op for en nordisk server spillet er simpelhen ikke sjovt mere når der kun er 3 til 4 alliancer som kæmper mod hinanden.

og fjerne muligheden for wings har selv været en del a de ting og de har simpelhen ødelagt spillet



vh mummi
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Der er for få spillere i Danmark til at det er klogt...

Men dit forslag kan omgåes,, ved simpelt at lave en ny konto,, og så kan man alligevel spille sammen....Uden at blive stoppet af dit Krone forbud.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hvor langt er man for at prøve en nordisk server?

Jeg har intet nyt i den retning.
Det sidste jeg hørte var at det tidligst kunne blive til Vinter.
Men som med alt andet, kan den slags ændre sig hen ad vejen.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Ja ... Men hvilken vinter?
smiley_emoticons_lol.gif
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Winther Is Coming !!!

Mere ved jeg desværre ikke i øjeblikket.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes grepolis dræber sig selv stille og roligt ved ikke at have lysten til at forændre sig, det hænger nok sammen med de bruger Grepolis som malkeko til andre projekter de har sat i søen.

Også med tanke på alle de events som kommer hele tiden.

Det ihvertfald min opfattelse af tingene.

Savner nogle konkrete tiltag der gør spillet spændende igen, samt ting jeg synes skulle ændres.

At tilbud f.eks pakker med forskellige ting eller tilbud på guld skal være tilgængligt for alle og ikke bare nogle random udvalgte, har oplevet at starte op på servere og få tilbudt f.eks kriger pakke med 10 blå skarpsind efter en uges spilletid på serveren, mens flere andre ikke fik samme tilbud.
Eller at få 100 % på guld køb, det bare noget som forvrider magtbalancen på en server. Og egentligt bare et latterligt tiltag.

Kunne godt tænke mig de fjernede funktionen til at invitere folk til et bestemt sted, det bliver brugt til f.eks at få byer på strategiske steder som man får en bruger med lav moral til at holde, eller til at samle sig på 1 vvø fra starten af spillet.

Ændre alliance størrelsen til 15-20 stykker max giver noget mere dynamisk spil, fjerne muligheden for forbund for alliancer som ligger i top 5 også.

Slå sammen de skandinaviske markeder, det ville give spillet et løft og få gamle spillere til at komme tilbage.

Nu har de fleste af os familier og ægtefæller hvor tålmodigheden og forholdet bliver testet når man spiller Grepo.
Så kunne godt tænke mig at få ændret natbonus til f.eks 300 % forsvars bonus og evt mulighed for at kunne klage til staff over nat terror
Har oplevet at få over 100 angreb om natten med 100 slynger af gangen bare for at fjenden ville holde en vågen, at køre ett ks om natten på nogle som ikke reagere er okay for min del, men nat terror er ikke fair play.

Ang hastighed på servere så synes jeg 4-4-4 er en god kombination langsomme servere dræber spillelysten for min del.

Det var mit lille indspark til debatten
 
Top