• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis Indstillingerne bliver:

Pan Whistle

Active Member
Brugere
d.dall du burde slet ikke sidde og åbne din mund så meget kan du huske Athen???....


der fedspillede du dig til en krone ved lige at smutte ind hos tu;););););).


haha...


men i bund og grund burde grepo lave så der kun kunne være et vist antal spillere med kroner i en ally.


det kunne sætte spillet mere igang når der ikke er så mange spillere på den danske servere..
Kan sagtens huske Athen, og ja der fik jeg en krone som ikke var min fortjeneste, men var jeg ikke ene om vi var flere som kom ind lige før slutspillet fordi TU manglede spillere til at sende til de vidundre, men eftersom hele spillet bliver afgjort med de 7 vidundre, så har jeg gjort mit til at det lykkes, dengang kunne man iøvrigt gå i FM så man kunne få en krone uden at yde den alt afgørende fælles indsats i teamet, og det var der da en eller flere der benyttede sig af, hvilket jeg ikke kan se er mindst ligeså meget ufortjent en krone, du skiftede iøvrigt også selv alliance på den server, kan dog ikke huske om du blev til det sidste ;)
 

the old wiking dk

Member
Brugere
synes sku det bliver det største flop i grepos historie

nyt slutspil og masser af gang i den og så vælger man nogle indstillinger der får en snegl til at ligne jens lyn

ved godt det er ferie tid og super vejr uden for, men men men hvis man ikke bruger uanede mængter af guld så tager det 4 dage at bygge en mur op igen

hvis man ikke har ikoner på lager og skal bygge deff så glem det på 12 timer og man kan tydelig se det nu de mister store byer hele tiden

det ok at lave servere til hygge, men den her hhhmmmmm måske ikke så smart :(:(:(:(:(
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror ikke som sådan, at det er hastigheden TOW. Umiddelbart burde det være nemmere at spille på en lavhastighedsserver, for selv om det tager lang tid med mur, at bygge nye forsvarsenheder mv., tager det jo også dig/jer lang tid at bygge nye offensive enheder. At events så groft favoriserer angrebsspillerne er jo blot mere uheldigt på en langsom server.

Jeg havde stor gavn af at lære spillet på rho, som var hastighed ét, dvs. halvt så hurtig som denne. Så jeg går helt bestemt ind for de langsomme servere.

Jeg kan til gengæld ikke helt forstå, hvorfor I spiller på de langsomme servere, når I synes, det går for langsomt? Så nøjes da med at spille på en af de hurtigere servere, der er i gang allerede eller vent til efter ferien, hvor der nok er andre top-spillere, som vil i gang igen.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
Tror ikke som sådan, at det er hastigheden TOW. Umiddelbart burde det være nemmere at spille på en lavhastighedsserver, for selv om det tager lang tid med mur, at bygge nye forsvarsenheder mv., tager det jo også dig/jer lang tid at bygge nye offensive enheder. At events så groft favoriserer angrebsspillerne er jo blot mere uheldigt på en langsom server.

Jeg havde stor gavn af at lære spillet på rho, som var hastighed ét, dvs. halvt så hurtig som denne. Så jeg går helt bestemt ind for de langsomme servere.

Jeg kan til gengæld ikke helt forstå, hvorfor I spiller på de langsomme servere, når I synes, det går for langsomt? Så nøjes da med at spille på en af de hurtigere servere, der er i gang allerede eller vent til efter ferien, hvor der nok er andre top-spillere, som vil i gang igen.

du har helt ret og som jeg skrev et andet sted skulle jeg havde holdt pause, men ville prøve og se hvad det nye slutspil går ud på og ja jeg undrede mig også over de 3 top off var tilstede og de 3 mindste deff spugi

jeg er tæt på at simme her inde for ikke at smide flere fra serveren også derfor jeg kun kolonisere, kunne uden problem havde nulstillet et par spillere med kun en stor by, jeg har før været på langsomme servere men kun for hygge og har gerne forladt serveren efter at havde afleveret mine byer til ally

bliver nok på denne for jeg vil se hvordan det nye slutspil bliver, håber bare vi ikke er de eneste til den tid
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jep. Men det primære problem ser ud til at være, at der ikke er nok aktive spillere, som rent faktisk prioriterer at spille. Og med “prioriterer” mener jeg, at man skal være klar til at sidde at time angreb, at snipe KS og konstant orientere sig i forum. Det er der slet ikke nok, der gider (hvilket jeg sagtens kan forstå). Men gider man ikke det, vinder man bare ikke. Faktisk bliver man bare kanonføde - hvilket nok er det, I oplever på serveren.

Tror mange af os andre er blevet trætte af at være så meget på, og derfor er folk enten stoppet, eller de tager en længere pause. Grepolis er krævende - også for krævende, synes jeg.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Grepolis er krævende, men syntes dog at oprørsserverne er knap så krævende som erobringsserverne, og som regel er man enten til det ene eller andet, vi er de første til at prøve det NYE system “Domination” og der tænker jeg det er fint at hastigheden ikke er den hurtigste, da det vil være nyt for alle med det slut spil, så vi alle kan følge med, og lærer forhåbentlig undervejs hvad det her går ud på. De mest aktive som røvkeder sig med denne hastighed, må så evt. deltage på flere servers desværre er der så ikke andet end Lamia som er erobring.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I er simpelthen nød til at skrue op for hastigheden på den her server. Ellers dør den hen.
Tror jeg desværre ikke kommer til at ske, det også en test server.
Men har aldrig forstået meningen med de langsomme servere, der jo inget alternativ til de som gerne vil spille oprør med en vis fart. Jo de udenlandske, og så undre folk hvorfor folk forsvinder fra de danske servers
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Det har ikke en dyt med at være bange for at tabe, så vidt jeg ved så spillede vi kun for at hygge på Ithaca og alle spillere var velkommen gamle som nye, du var selv med i vores alliance, men det var ikke godt nok for dig, så du stak af over til vores fjender som var langt overlegne, og som alle vidste ville tage sejren, det var endda ved at ryge på gulvet, da i havde en spiller som blev pist over at han skulle sende mere end en runde med ress. Pr. Dag til de vidunder at han tilbyd os hans byer, men det nægtede jeg at gå med til, og prøvede oven ikøbet at mægle mellem ham og ledelsen ved jer for at i skulle få den sejr i hus, men han forlod jeres alliance, men vi gjorde intet for at i ikke skulle få jeres krone, tvært imod vi sendte ress. Til jeres ledelse og lavede byer de kunne farme for gunst, så pak de beskyldninger langt væk Helle.

Det var da så en forenkling der ville noget Dall.. Selvfølgelig spillede du kun for at hygge, det skal du da sige.. nu... Lad være at lyv!

Jeg forlod jer fordi du var umulig at samarbejde med og ja du vil nu skrive at det er mig der er umulig. Det er jeg klar over. Jeg kan i det mindste erkende det.. Det kniber lidt mere for dig. Hvordan var det nu... "Hvis du synes vi er så dumme så kan du smutte" Ja det var ordene.. så det gjorde jeg.. trods jeg aldrig havde skrevet nogen var dumme. Men gider ikke samarbejde med nogen der argumentere på det plan
smiley_emoticons_irre.gif
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Ithaca he he ja den var en server hvor din ally i hver fald gjorde alt det du er imod, vi var kun der inde for at hygge spille og hvor i hyggede jer først nakkede i Tzar så D.dall og så prøvede i Panter og Mig og selv om jeg mistede 25 byer ud af 110 så flyttede jeg ud til siden og kæmpede videre og det var rigtig sjovt da jeg nuppede en by fra dig og fik mindre pænt mail, så man må sige uanset hvad har du altid noget negativt at sige, prøv dog at se det fra den lyse side mister man byer så har man jo slot til andre sjove ting

Sådan er det for de fleste TOW, det skal du ikke være ked af... Når jeg ikke enige med dem, så synes de jeg er negativ. Alle taler om at de vil spille med nogen der siger deres mening, indtil de siger deres mening og man ikke er enig.. Tal du med Dall om det ;)

Og slap så var den ikke værre den mail. Det var da satans som man omgåes sandheden letsindigt. Du tog en af mine byer en dag jeg ikke var online, sådan er det... Føl dig endelig som en helt ;)
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Jeg forsøger at finde en emote med en smiley der spiller violin, men det lykkedes simpelthen ikke.

Har du det svært med at jeg ikke heltedyrkede dig hele vejen igennem serveren, men at jeg siger min mening og argumenterer for mine holdninger modsat dig? Det er ok Trysil, du er ikke den eneste :*
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tror ikke The Dominators har så meget at sige i dag...Desværre ... :/
Hvis det var min alliance der havde mistet 6 KS på samme spiller, så vil jeg i hvert fald være meget stille.... :p

Bc3P0.png


Bc3QL.png

Bc3RZ.png

Bc3Tg.png

Bc3Ui.png

Bc3VD.png
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Tror ikke The Dominators har så meget at sige i dag...Desværre ... :/
Hvis det var min alliance der havde mistet 6 KS på samme spiller, så vil jeg i hvert fald være meget stille.... :p

Hehe tillykke med KP. Os på tide I får lidt medvind.. husk den står 12-0 i byer pt, og det var efter i skiftet navn/alliance ;-) God vind i sejlet og håber på flere gode kampe
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I min verden står der 6-0 til mig :D
 
Top