• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis Indstillingerne bliver:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det første vi skal huske på er at Dette er en Test server for Dominans som slutspil!
Dominans er stadig under udvikling, og der mangler endnu nogle detaljer der skal på plads!
Derfor bliver Dominans tilført senere.
Men indtil videre vil serveren køre, uden et slutspil!
Går alt galt med Dominans, vil vi genindføre Vidunderne, som slutspil!
Det var advarslen på forhånd.

Men her er indstillingerne:


Oprørs systemet
Verdens hastighed 2
Troppe hastighed 3
Handels hastighed 2
Koloniseringstid : 8 timer
Ally begrænsning 35
Begynderbeskyttelse : 5 dage
Natbonus : 23:00 - 07:00
Vidundere er ikke aktiv

Serveren vil åbne 12/06
Forventet åbningstid er omkring 15-15:30
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter 3 år på udenlandske servere, håber jeg vi får nogle gode krige og at Domination lever op til navnet.

Ingen fedtspilleri, drama, masse-diplomati eller alm. slutspil (håber jeg lol)... lad os nu bare kæmpe!! :cool:
 

the old wiking dk

Member
Brugere
håber også der kommer en server hvor folk ikke graver sig ned, hvis vi skal have en server hvor der sker noget kræver det folk kommer ud og kæmper og det kræver off off off, hver gang en server knækker over er det efter min overbevisning at folk tror de kan grave sig ned med godt deffet byer.

der er ingen der kan deffe sig ud af problemer og jo mere man går deff jo mere kommer man på skideren

en god ally kræver både off og deff kører ellers går det galt og her tror jeg hastigheden spiller ind, hvem gider sidde og time angreb der lander næste formiddag:cool:

det er stadig off der kræver tid og der er desværre flere og flere der vælger det fra
 

Iwrac

Active Member
Brugere
håber også der kommer en server hvor folk ikke graver sig ned, hvis vi skal have en server hvor der sker noget kræver det folk kommer ud og kæmper og det kræver off off off, hver gang en server knækker over er det efter min overbevisning at folk tror de kan grave sig ned med godt deffet byer.

der er ingen der kan deffe sig ud af problemer og jo mere man går deff jo mere kommer man på skideren

en god ally kræver både off og deff kører ellers går det galt og her tror jeg hastigheden spiller ind, hvem gider sidde og time angreb der lander næste formiddag:cool:

det er stadig off der kræver tid og der er desværre flere og flere der vælger det fra
Det har du i og for sig ret i, men som vi jo netop har erfaret på en nu hedengangne server, så var der til sidst ikke flere spillere aktive nok til at gide kæmpe om en potentiel sejr :) Det er det jeg mener med at blive ladt i stikken.
Derfor håber jeg på at folk vi kæmpe lidt mere denne gang :)
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slog lige serveren op på Grepointel.

Når I nu har det sådan, kan det kun undre, at I laver nøjagtig samme nummer, som I altid gør og starter i samme alliance. Så dan dog nogle forskellige alliancer, tag nogle nye med og kæmp imod hinanden. Jeg synes, at jeres kritik klinger så hult.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Slog lige serveren op på Grepointel.

Når I nu har det sådan, kan det kun undre, at I laver nøjagtig samme nummer, som I altid gør og starter i samme alliance. Så dan dog nogle forskellige alliancer, tag nogle nye med og kæmp imod hinanden. Jeg synes, at jeres kritik klinger så hult.

Så enig Thomas :)
Nu har The Dominators etableret sig i hav 54 med 18 spillere fra sidste server. Allerede der dør serveren ud ... Jeg håber på at The Dominators tænker klogt og lader vær med at udrydde den mindste trussel som det første og tager en største trussel. Ellers dør serveren hurtigt ud, også bliver det igen igen igen, to alliancer som kæmper om sejren ....
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Nu er jeg en af dem der er medlem af den alliance, selv om min egen by ligger 8 timer væk.
Jeg har faktisk før, for at gør disse servere mere interessante, skrevet et forslag herinde om at man fjernede den feature, at man har mulighed for at invitere spillere hen på et spot på samme Ø man er på.
Hvis man gjorde sådan, at det var ren tilfældighed hvor man landede med første by, så ville kortene i hvert fald blive blandet fra start af.

At nogle snakker sammen inden for at starte op på en ny server, det er nu engang en del af spillet, fordi det er muligt at gøre det. Det er ikke kun dem I nævner her der har gjort det. Det er næsten hver server, at den slags sker på. Det er ligesom diskutionen med nat-angrebene. Så længe det er lovligt og ikke bandlyst at gøre det, så må man finde sig i, at det kan forekomme.
Og så må grepolis ændre på tingene, for at få lukket de huller der er.

Og så kunne det da være rart med en alle mod alle kamp, istedet for at forbundshelvede, som man også har set på flere servere.
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes, du misser pointen. Når du ved, at præ-aftalte alliancer ødelægger serverne - hvorfor vælger du så at joine dem? Hvis du endda er 8 timer væk fra den alliance, har du da alle muligheder for at joine nogle helt andre og kæmpe imod dem.

Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Man samler alle de erfarne og alle dem, der bruger mest guld - så løber man alle over ende i løbet af de første to uger - og så brokker man sig over, at folk ghoster eller ikke vil agere aktive slagtekvæg resten af serveren.

Jeg tror, at alle kan se, hvad det er, som er galt. Der er simpelthen ingen, der tør at tabe på de danske servere.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg synes, du misser pointen. Når du ved, at præ-aftalte alliancer ødelægger serverne - hvorfor vælger du så at joine dem? Hvis du endda er 8 timer væk fra den alliance, har du da alle muligheder for at joine nogle helt andre og kæmpe imod dem.

Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Man samler alle de erfarne og alle dem, der bruger mest guld - så løber man alle over ende i løbet af de første to uger - og så brokker man sig over, at folk ghoster eller ikke vil agere aktive slagtekvæg resten af serveren.

Jeg tror, at alle kan se, hvad det er, som er galt. Der er simpelthen ingen, der tør at tabe på de danske servere.
Det kan godt være du rammer hovedet på sømmet ved det sidste udsagn.
Men derfor bør reglerne også være stillet op sådan, at alle må agere ens.
Det hjælper ingenting, at man rammer enkelte ved ikke at aftale placering fra starten af, når andre kan gøre det. Og det er trods alt ikke ret mange grepolisbrugere som læser med herinde i forum.
Og grepointel kan dårligt bruges som en konklusion så tidligt på serveren, og der ser ud til at være godt gang i 2 andre alliancer, så der kunne komme lidt kampe.
Billedet er i hvert fald anderledes nu, end det var for 2 dage siden da vi startede diskutionen.
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er det op til jer som klart den største magt, at holde liv i serveren. Og det gør I ikke ved at udrydde alt og alle.. Nej Tværtimod, I skal hjælpe de andre alliancer i gang på serveren! Jeg er spændt på at se hvor mange angreb der kommer tikkende ind her klokken 15.30 ...
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Nu er det op til jer som klart den største magt, at holde liv i serveren. Og det gør I ikke ved at udrydde alt og alle.. Nej Tværtimod, I skal hjælpe de andre alliancer i gang på serveren! Jeg er spændt på at se hvor mange angreb der kommer tikkende ind her klokken 15.30 ...
Den gælder vel egentlig alle - men enig. Vi har eftersøgt danske servere som ikke bliver lukket med det samme, men det er ikke nok at den ene part skal spille afventende. Den anden part skal også gide spille.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Nu er det op til jer som klart den største magt, at holde liv i serveren. Og det gør I ikke ved at udrydde alt og alle.. Nej Tværtimod, I skal hjælpe de andre alliancer i gang på serveren! Jeg er spændt på at se hvor mange angreb der kommer tikkende ind her klokken 15.30 ...

Sjovt så travlt du har med os alle.. Du er selv en del af den/de største alliancer på en server hver gang!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Desuden ville du jo også være en del af os denne gang Hr Jiluske
smiley_emoticons_winken4.gif



Dette skal ikke forstås som en hade post eller noget, synes bare det komisk folk har så travlt med andre når de ikke selv er en del af det..
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Storekrog,

Ja det er rigtig, jeg søgte ind hos jer på dag 2., men havde jeg andre muligheder? En fjerdel af serveren var jo samlet i samme alliance på øen lige over mig. Men jeg synes serveren har taget sig en interessant drejning nu. Det skal nok blive en sjov server ;););)

Og efter de angreb der har været i aften (som jeg har set) så har jeg det helt fint med at jeg ikke er en del af de berygtede "The Dominators.", for hold nu fast vilde angreb med masser af fyr og olu :eek::eek: Håber dæleme ikke de besøger mig, for jeg kan da maks klare 50 af sådan nogle angreb i min by som det ser ud lige nu (endda selvom jeg har 1/4 del af mine dlu ude :rolleyes:)

Hihi
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hold da op hvor er der gået curling i den... brok over natangreb (den griner jeg stadig over) og nu brok over at der er en pre-made alliance. Skal vi også aftale på hvilke klokkeslæt der må angribes?

Jeg vil medgive at single spillere uden ally skal have noget råderum og ikke bare slagtes.

Ja der muligvis en stærk gruppe i Dominators, men så er det sgu op til modparterne at gøre deres part til at vende magtbalancen. Det er sket på andre danske servere, at store spillere og alliancer taber til sidst.

Orker man ikke at slås, så vil jeg anbefale simcity eller lign.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Hej Storekrog,

Ja det er rigtig, jeg søgte ind hos jer på dag 2., men havde jeg andre muligheder? En fjerdel af serveren var jo samlet i samme alliance på øen lige over mig. Men jeg synes serveren har taget sig en interessant drejning nu. Det skal nok blive en sjov server ;););)

Og efter de angreb der har været i aften (som jeg har set) så har jeg det helt fint med at jeg ikke er en del af de berygtede "The Dominators.", for hold nu fast vilde angreb med masser af fyr og olu :eek::eek: Håber dæleme ikke de besøger mig, for jeg kan da maks klare 50 af sådan nogle angreb i min by som det ser ud lige nu (endda selvom jeg har 1/4 del af mine dlu ude :rolleyes:)

Hihi

Ved slet ikke hvad jeg skal svare til alt dette.. Glæder mig til at se dig som nr 1 på deff listen med alt det deff du må have ;)


Hold da op hvor er der gået curling i den... brok over natangreb (den griner jeg stadig over) og nu brok over at der er en pre-made alliance. Skal vi også aftale på hvilke klokkeslæt der må angribes?

Jeg vil medgive at single spillere uden ally skal have noget råderum og ikke bare slagtes.

Ja der muligvis en stærk gruppe i Dominators, men så er det sgu op til modparterne at gøre deres part til at vende magtbalancen. Det er sket på andre danske servere, at store spillere og alliancer taber til sidst.

Orker man ikke at slås, så vil jeg anbefale simcity eller lign.


Spot on. Kan ikke fatte hvorfor spillede som er van til at spille i top alliancer sidder og brokker sig over andre gør.. Nok bare mig :p
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis I har fået den formodning om at jeg ikke vil kæmpe. Så har I taget grueligt fejl.
Som jeg skrev til Storekrog i går, så vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at The Dominators ikke bare løber med sejeren. :cool:

Så synes allerede denne server er blevet lagt op til at blive en server med masser udfordringer og hyggelige stunder :D
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Det er mig der har dannet The Dominators, og har faktisk blandet posen denne gang, hvis man ser efter så er vi 12 spillere fra den sidste servers fra TBA selvom de næsten alle gerne ville med ind på denne server, Og valgte at tage en del med fra vores fjender derinde, og har desuden være ude og prøve på at få nogle "GAMLE" spillere ind på denne danske server igen, og det er lykkes, ikke alle var planlagt til at skulle med, vi havde kun samlet 22 spillere resten er optaget ved ansøgninger.
 

the old wiking dk

Member
Brugere
he he ja der er gang i den og der er selvfølgelig altid 2 sider af en sag.

personlig skulle jeg havde holdt pause og blev lokket med her ind af nyskærighed og synes der er mange nye spillere i ally

har lokket min søn med her ind igen og til trods for vi har 3 spillere på øen, er det ham der konstant er under angreb spugi nå han synes det er fede kp , men han er heller ikke helt ny

hopper snart ud af en anden server jeg spiller på og med tempoet på den her vil det føles som ferie.

de forskellige dagens medaljer off deff erobre skraber er de væk her fra denne verden ??????

synes stadig der åbnes for lidt anker det gør det svært at flytte lidt væk fra centrum og bygge sig større

har stadig ikke fattet en skid af forskellen på denne og andre oprørs servere, men det kommer vel bortset fra tempoet er meget lavt og man vil kede sig ihjel hvis man nu også skal passe på hvem man angriber, har stadig ikke fået lavet den mission med at erobre en andens spillers by, jeg vil jo nødig skubbe nye spillere ud

hip hop hvor det kører og god kamp til alle nye som gamle og alle dem jeg savner og snakke med på skype bologna og tzar
heldigvis er der da kommet nye som også er flinke og her ligger nok også en del af forklaringen på hvorfor de samme går sammen på server efter server, der er prøvet at lave en fælles grepo skype men det er ikke det samme

TOW
 
Top