• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Server hastigheder.

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg syntes snart det er meeeget længe siden vi har haft en oprørsserver med en ordentlig hastighed, det har været erobringsserverne der har fået de bedste hastigheder meeeeget længe, det er helt fint at den nye test server ikke bliver så hurtig da det er nyt for os alle, men vi burde snart få en server med mindst 4 - 5 stykker det er ikke sket siden PSI som var 6 - 6.

Lamia 4 - 4 (erobring)
Knossos 3 - 2 (oprør)
Juktas 4 - 4 (erobring)
Ithaca 4 - 3 (oprør)
Gythion 3 - 2 (oprør)
Efesos 5 - 6 (erobring)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det er taget til efterretning.

Dog skal jeg gøre opmærksom på at Hastighed 4 er max hastighed.
Vi får ikke lov til at åbne en hurtigere server end det.

Domination serveren, som åbner 12/06 regner jeg med bliver en 2-3-2 server.
Den næste Erobrings server der kommer efter Marathon, bliver ikke nødvendigvis en hurtig server, kan være den bliver langsom også,, i forhold til vores max.
Og så bagefter,,, når der kommer oprørs server igen, så kan der måske komme lidt fut i tingene igen :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det er røvkedeligt med de langsomme servere.
Har I ikke selv noget at skulle have sagt, når I går i gang med de nye servere..? Hvem bestemmer egentlig...?
 

Haddock

Active Member
Brugere
MERE FART PÅ ALADIN!
Du må sætte tyskerne på plads og fortælle dem at vi misunder deres autobahn hastigheder.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Enig med Zteren
Vi skal lige have givet den nye server et nyk opad i hastighed på troppe og byggehastighed.
Ellers oplever i mandefald på et tidspunkt.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Vi bliver nødt til at variere vores hastigheder.
De seneste servere har alle været hurtige,, forstået sådan at de ligger omkring hastighed 3 og 4
Derfor skal vi variere hastigheden, så vi også får hastighed 1 og 2 med.
Hastighed 3 og 4 er ikke en selvfølge, og ikke noget man kan forvente hver gang.

Nogle af os kan godt lide de hurtige, og andre af os, er faktisk glade for de lidt langsommere servere.

Måske næste Erobrings server bliver ligende hastighed, for derefter at kunne blive sat op i hastighed igen efterfølgende.

Tiden vil vise hvad der sker.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Meh hastighed 1 så kan folk spille på Achilles. Der har man tid til at lave kaffe , gå i bageren , skære kagen ud og spise den inden man behøver at se hvorfor alarmen på telefonen lød.
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Meh hastighed 1 så kan folk spille på Achilles. Der har man tid til at lave kaffe , gå i bageren , skære kagen ud og spise den inden man behøver at se hvorfor alarmen på telefonen lød.
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif

Se selv
smiley_emoticons_bravo2.gif

Det er jo slet ikke så dårligt endda
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså der ikke særlig mange som gider spille de helt langsomme servere, i taber bare de spiller på gulvet som gerne vil spille med en normal hastighed.
Kunne godt tænke mig at høre grunden til den hastigheds begrænsning ?

Er det noget nyt der kommet ? spillede på World Tegea på de engelske
Created: July 17th, 2017
Statu:confused: Open
Setting:confused: Speed - 6; Unit Speed - 6

Dog synes jeg en god hastighed ligger på minimum 3.

Og når der så kun er åben 1 oprørs server og 1 erobrings server af gangen så hopper man bare over når de de langsomme servers, underligt staff ikke har opdaget at flere folk smutter til de engelske.
 
Top