• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvordan får vi gang i denne "øve" server

MichaelS

New Member
Brugere
Jeg er blevet opfordret af Aladin, til at skrive mine ideer ind her på forum, og til at få så mange som muligt til at debatere på ideerne.

Der er egentlig kun et problem med serveren, det går for langsomt, tabte tropper erstattes for langsomt, bygninger skyder for langsomt frem, det tager lang tid at optjene kulturpoint og endelig, det tager lang tid for nye, at komme op på et rimeligt antal byer, hvilket nok afskrækker en del fra en hyggeserver, hvor man ikke kan tabe sine byer,

Tidligere er en generel hastighedsøgning foreslået, og det er blevet gjort klart, at skal det til, så skal serveren nulstilles, hvilket de spillere, der har været med længe, nok ikke helt er med på, jeg er i hvert fald ikke.

Så kunne man ikke blot øge hastigheden på at bygge bygninger og tropper? Jeg mener, det er jo muligt at øge hastigheden for spillere, der gennemfører diverse øudfordringer, både byggehastighed, men faktisk også troppebevægelserne!

Man kunne også, for at øge interessen, indføre flere guder, Artemis ville ikke skade!

Helte er et andet tiltag, der også kunne øge interessen.

Når man kæmper på denne server, er det ofte om spøgelsesbyer, når der er mange, så fordeles de egentlig uden megen kamp (det tager jo netop laaaaang tid at erstatte sine tropper), desuden er det ofte svært at optjene nok kulturpoint til flere byer, det uanset hvor mange man har i forvejen. Derfor kunne det være at fordelte man de kulturpoint til alle spillerne på serveren so, den der stoppede havde, så var der nok point til alle Ghostbyerne, plus man havde selv optjent nogle, og så kunne der blive lidt kamp om de "frie" byer.

Der er sikkert mange flere ideer, de ville være fine at få med her.

MichaelS
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er enig i at hastigheden er det største problem.
MEN kan man lave en event med øget hastighed i en periode, kan jeg ikke se problemet i at forlænge denne tidsperiode, så den varer et halvt år.. Så kan man bare starte en ny event for et halvt år, osv...
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Event belønninger gives kun til dem som deltager, og er aktive.
Sådan er disse "Fællesmål" indrettet, og begynder vi på dette, så er der nogle nye som ikke får, hvis de først starter efter at effekten blev aktiveret,,og så skal de gå ½ år, hvor I suser derudaf, mens de fortsætter med normal hastighed.
Og så får de måske først glæde af effekten efter ½ år!!!!!
Ikke den vej vi ønsker at gå!

Dette med Effekterne, kræver ligeledes alt for meget arbejde, i forhold til den indtægt som Hyperborea giver.

Vi ønsker ikke at en alliance, skal kunne fordele kulturpoint ud til sine medlemmer, uden kamp, og ydelse fra den enkelte spiller.
Hvis du vil have kamppoint, og dermed kultur point, må du yde, for at kunne nyde, også selv om det er svært på en såkaldt fredelig verden, som Hyperborea.
.....

Hvis vi skal kunne lave noget lækkert, med en evigheds server, som Hyperborea, så kræver det en nulstilling.

Ved en nulstilling, kan vi opnå:

- En højere verdens hastighed.
- Højere troppe hastighed.
- Højere handels hastighed.
- Højere byggehastighed.


Ligeledes kan vi, hvis der er ønsker for dette :

- Indføre Heltene.
- Indføre Artemis.
- Indføre kamppoints Landsbyerne + Indføre Banditlejren.
- Samt eventuelle nye funktioner, som ikke er nævnt her!


Det er stort set op til jer, på Hyperborea, der bestemmer, hvad der skal ske med Hyperborea.

Selvfølgelig, nu ved jeg at Vi i InnoGames, har stillet spørgsmål omkring, hvad der skal ske med de ældre verdener.
Og de ældre verdener, kan kun være Archilles og Hyperborea.

Det er ikke kun i Danmark, der er mange inaktive på de evigheds servere, så der er et ønske om at der skal ske et eller andet.
Spørgsmålet er hvad der skal ske.

Og det er her i kan gøre jer gældende, jer og jeres ønske.
Kræver bare en nulstilling!
Og der taber jeg jer på gulvet !
 
D

DeletedUser2169

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nulstil, og lad os få gang i den igen.
 
Top