• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af the old wiking dk

  1. T

    Icaria (Engelsk server)

    jeg har et problem mine grepo spil har mail fra det firma jeg arbejde i og de gik konkurs og nu kan jeg ikke gøre noget alt skal bekraftet via mail og jeg får ikke tilbudt en skid får bare den engelske frem, nå lige meget kan være man bare skal spille de 2 færdige og så bare hygge på den tyske
  2. T

    Server sammenlægning

    har man fundet ud af hvad der sker når man har både en dansk og engelsk profil i samme navn
  3. T

    kom nu ind i kampen

    ja det skal vi vel troede jeg havde set alt i grepo, hoppe ud af ally og bekæmpe hinanden for at holde kp i ally at få nogen til at åbne anker for en gør vil vel alle og nu den nyeste jeg ikke havde set komme at bruge sit andet alias til at åbne blok byer og føde dem med tropper fra sin andet...
  4. T

    kom nu ind i kampen

    fejl på fejl hvad sker der, gider i ikke de danske servere mere mange har i den seneste tid oplevet rigtig mange fejl og de er da heldigvis blevet rettet tror jeg nok nu får jeg at vide at nedtælling er begyndt på telefonen, men ikke for os der spiller på com og kun bruger telefonen til...
  5. T

    Vigtigt InnoGames Planer for 2022

    hvad sker der når man både har en dansk og engelsk profil i samme navn og i føre den danske over, har godt nok ikke så meget på den engelske
  6. T

    Paros - Ny server!

    kan ikke få det lort ind i jeres ticket eller hvad det hedder håber ham alladin kigger her ind
  7. T

    Paros - Ny server!

  8. T

    Paros - Ny server!

    jeg jo ligeglad, bare surt det kun er 1 sværmand, det der ingen kp i men nogle af vores nye spillere er rystet men hvis det forsætter så starter jeg også op og det ikke ham det går ud over så dem han laver byer til synes jeg skulle tage en snak med ham
  9. T

    Paros - Ny server!

    nyt navn he he
  10. T

    Paros - Ny server!

    dejlig nabo, nå så kunne man da lige lave en mission når man alligevel var oppe
  11. T

    Afstemning - Nattebonus

    ha ha hvor lang tid tror i der går før folk vi have aftaler om ikke at angribe om natten, har været på engelske hvor der ikke er nb og tro mig hvis i spiller med alarm er det vildt ødelægende og vild stres provekerene hvis i tror at i alligevel er oppe om natten og kan angribe så finder man...
  12. T

    Pandoras Æske

    jeg har altid sagt til mine sønner, hvis du ikke har noget godt at sige, så tig stille og det vil jeg gøre her
  13. T

    forslag til spillet.

    ja hvem huske ikke de første servere med masser af spillere og 2 event om året og manglede man kp så angreb man lige sin makker og fik lidt. 2 servere ad gangen en af hver og god tid til at nå op på 150 og 200 byer og kamp det var minutter der skilte hvem der fik vv trofæet og man kunne nå at...
  14. T

    Nerfing a deity - Ares Rebalancering

    det ok i laver om på tingene i spillet men kan i så ikke få det hele med. nu har landons samme værdi som løver som man kan få i event i rigt mål hvorfor fanden skal de så være så dyre i gunst det giver ingen mening nu der vel ingen der bruger dem mere, man kan jo bare bruge vreden på andre...
  15. T

    Events og nye servere

    ja det sagde hun også i går og der gjorde det ondt jeg giver dig ret i alt du siger og så stopper jeg på at svare på flere af de indlæg, det var kun en debat oplæg om at få flere anker åbnet men vil dog lige sige hvordan kan jeg ikke være med i aktion og så være den første ?????????
Top