• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Storekrog

  1. S

    Icaria (Engelsk server)

    Hvad med os, som har to profiler? Både på EN og DK. Samme navn, samme mail. Jeg vil feks gerne have flyttet min DK konto derover, så jeg kan beholde mine kroner, guld m.m. Hvordan gør vi det @Aladin ?
  2. S

    Icaria (Engelsk server)

    Så bare lige for at sikre mig, Der kommer servere fremover på EN, uden NB for os alle sammen? eller begynder vi at se NB på EN også nu?
  3. S

    Rense by beskyttelse

    Jeg har tænkt længe over det og jeg ved der er flere end mig som synes det er irriterende. Men kunne man ikke lave sådan så ejeren kunne fjerne by beskyttelse fra sin by. Der er intet værre at skulle bygge tropper og man ikke kan smide fødselstilvækst på sin by fordi der er beskyttelse på.
  4. S

    Ny server: Sestos

    Oprør eller erobring?
  5. S

    Vigtigt InnoGames Planer for 2022

    Må jeg spørge hvad som ligger til begyndelse for at man vælger .EN at slå os sammen med, fremfor .DE?
  6. S

    Jul

    Tror ikke aladin er her mere, han har ikke været her siden 20/11 :)
  7. S

    Spørgsmål::: Navneændring - Medaljepoint eller?

    Greposcore er fint
  8. S

    Specielle Indstillinger!

    @Aladin er det muligt for dig at skrue op for ankers? Spørgsmålet er ikke kun til denne server, men også bare generelt? for har vi måske brug for på de danske servere fremadrettet?
  9. S

    By er angivet og kan reserveres???

    Den er reserveret inde i alliancen, men ikke har en ejer på reserveringen
  10. S

    Sparta Mod Hades

    Eventet er allerede startet nu, men der står det først kommer om en måned :O
  11. S

    Hall of fame

    Elsker simpelhen du hiver en 2010 tråd frem :D Men ja kunne da være sjovt - men hvem tænker du som skulle styre den?
  12. S

    forslag til spillet.

    Hvorfor hvis jeg må spørge? altså hvorfor skulle det ændre noget? det er bare 5 dage delay? Skulle jeg bygge en by til en, så kom jeg da bare på 5 dage efter når BB var slut og gav ham den? Kan godt se ideen med ikke at bryde BB, men vil intet ændre på at folk bygger byer :)
  13. S

    Ny verden

    En ladon nuke svare altså til 5400-5800 slynger også kan du lige tilføje 114 grifs hvis man vil det! Direkte hul i hovedet
  14. S

    Ny verden

    Noget som jeg vil pointere. Er at ALLE på beta har meldt ind + endda på EN, at den nye gud er alt for god. Du vil ikke kunne spille erobring med en gud som denne som det er nu. En nuke EN NUKE med ladon + 500 spartoi kan nakke 28k dlu med diverse boost + deres passiv bag mur 0 på erobring. 28k...
  15. S

    Ny verden

    Må jeg spørge hvilken feedback man forventer på en Beta server , når nu man er skide ligeglad og alligevel udgiver en gud med de samme ting?
Top