• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af sero

  1. S

    Vigtigt InnoGames Planer for 2022

    Spørgsmål med hensyn til den der merge. vil det så sige at de eksisterende danske verdener bliver lukket ned eller vil de forblive åbne? Jeg tænker på vores evigheds verdener, som nogle spillere jo har brugt flere år på at opbygge deres 1000+ byer på
  2. S

    Paros - Ny server!

    Jeg havde et angreb der blev sendt afsted mod mig kl 5 om morgen for at ramme efter nb slutter, det er sku også lidt træls ;)
  3. S

    Artefakter - 2021

    Vil det så sige at nu når jeg har Zeus' gnist på alle verdener, vil jeg så hvis jeg skulle gå hen og vinde en ny verden efter denne opdatering, vil jeg så også få de nye niveauer på de gamle verdener eller forbliver de med den gamle artefakt? er sikkert beskrevet kunne bare ikke lige finde det...
  4. S

    Specielle Indstillinger!

    Super så giver det mere mening ;)
  5. S

    Specielle Indstillinger!

    Hvordan vil du så forstå 150% rekrutterings hastighed og Bygge tids reduktion for akademi? de står jo også som 50% inde i spillet ;)
  6. S

    Automatisk sletning af indlæg i Alliance Forum

    fed ide det tager sku sin tid når man skal slette 4 sider
  7. S

    Hermes Guddommelige Prøvelser

    Hades Sero
  8. S

    Rygtebørsen

    Ja top5 hvad tager i så byer fra os på 6 pladesen for ;)
  9. S

    Rygtebørsen

    Det rygtes at hadeholdet ikke kan finde ud af at tag byer fra de store alliancer, så der for går de efter de små alliancer
  10. S

    Sparta

    helt sikkert dominans :D og gerne med Verdens hastighed 3 Troppe hastighed 4 Handels hastighed 2 Koloniseringstid : 8 timer Ally begrænsning 15-20 Begynderbeskyttelse : 5 dage Natbonus : 23:00 - 08:00
  11. S

    Nedsæt krav for Olympia, serveren er næsten død

    Syntes bestem at det var god stil af jer i RAB at i gav os en chance for at komme på benene igen, efter den masse ghost som skete. og jeg er helt enig i at verdenen skal afsluttes hurtigst muligt, med den lave aktivitet, og ja i vil holde ud et år endnu, det tror jeg ogs mange fra TR vil, men...
  12. S

    Rygtebørsen

    Det rygtes at der er en spiller ude i verden som snart skal dele ud af sin viden om værn så andre kan få glæde af dem og selv lave dem Du ved selv hvem du er ;)
  13. S

    Rygtebørsen

    Enig men det er ikke særlig fedt nå de så begynder på nedslagtning af spiller for spiller
  14. S

    Rygtebørsen

    ja og det går kun ned af bakke fra nu af
  15. S

    Indstillingerne

    La da vær, det er dejligt afslappende :P
Top