• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Qotho

  1. Qotho

    Ny server: Lindos

    I beskeden om serveren står, at det er den første Olympus server - det må vist være en lille smutter eller? ;-)
  2. Qotho

    Events og nye servere

    Mit forslag går i al enkelthed ud på, at der på nye servere bør være en karenstid, hvor der ikke kan komme events - afhængig af serverens levetid - så den første måned eller 2. Dette fordi events ødelægger for meget på nye servere.
  3. Qotho

    Ny server - Kos

    Starter man med 1 eller 3 byer?
  4. Qotho

    Hermes Guddommelige Prøvelser

    Svaret er Hades. Leonora
  5. Qotho

    Rygtebørsen

    Klaphat
  6. Qotho

    Server instillinger - Ønskeliste-

    Spilhastighed: 4 Troppehastighed: 4 Handelshastighed: 4 Koloniseringstid: 8 timer Erobringstid: 10 timer Begynderbeskyttelse: 5 dage Alliancestørrelse: max. 15 Erobringssystem: Erobring Moral: Ikke Aktiv Natbonus: 23-07 Slutspil: Verdens Vidundere eller Dominans, hvis kravet til dominans sættes...
  7. Qotho

    Ny server start

    Mit forslag går i al enkelthed ud på, at man timer opstart af nye servere med hensyn til bestående servere. Indtil, der laves en fælles nordisk server, så bør nye servere ikke startes op, før de allerede oprettede som minimum går i slutspil. Der kan sagtens køre en oprørs- og en...
  8. Qotho

    Ligegyldige rapporter om egne troppers hjemtrækning fra egne eller andres byer

    Jeg er helt enig her - det er ubrugelig information, man får nu.
  9. Qotho

    Rygtebørsen

    Det rygtes, at nogen tilsyneladende ikke kender nogle ældre udtryks betydning, så her kommer et lille citat fra dansk retskrivningsordbog: Ordet "Slapsvans" betyder 1: ugidelig og fysisk svagelig person 2: person som er bange af sig og ikke tør tage et ansvar
  10. Qotho

    Rygtebørsen

    Tak for kampen her til alle her - og en særlig stor tak til de dejlige tosser, jeg har spillet med siden starten af serveren. I er de bedste - og sjoveste at spille med uden sammenligning - og det er spillere som jer, det giver mening at bruge så mange timer sammen med og gør det nærmest...
  11. Qotho

    Serverens......

    Fantastisk god idé - jeg har allerede et par gode forslag i hovedet til nomineringer ;-)
  12. Qotho

    Gemme "noter" igennem serverne

    Ja, det er faktisk en fantastisk idé - hvad skete der med den?
  13. Qotho

    Rygtebørsen

  14. Qotho

    Rygtebørsen

    1: Kan man ikke tillade at kalde en alli for underdogs, når de serveren igennem er ca. halvt så store som den førende alli? Kan man ikke tillade sig at kalde en alli for underdogs, når de op mod slutspil med VV byggeri har ca. 300 byer færre end største alli og ca. 100 færre en 2. pladsen? (Som...
  15. Qotho

    Rygtebørsen

    Vi har aldrig sagt noget om, at vi kun ville tage de mindste spillere ind - så jeg har virkelig ingen anelse om, hvad du hentyder til. I bliver ved med at fornægte fakta - det var jer selv, der smed sejren væk ved at lave alle jeres numre.
Top