• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Tournesol

  1. Tournesol

    Nerfing a deity - Ares Rebalancering

    Ja det vil jeg tro det betyder :)
  2. Tournesol

    Nerfing a deity - Ares Rebalancering

    Det står i den devblog, som linket henviser til, men her er en lille del .. ngenlunde oversat.
  3. Tournesol

    So long and thanks for all the fish......

    tak trold :) og ja i har måtte trækkes med mig i knap to år og det er bare gået lynende hurtigt ;)
  4. Tournesol

    So long and thanks for all the fish......

    Det er vist sådan der bliver sagt i The hitchhikers guide to the galaxy . Jeg har i dag besluttet at min tid i Grepolis teamet er slut. Det har været en lang og sej kamp at nå til den beslutning, da jeg i bund og grund har været super glad for arbejdet både som wiki mod og supporter. Faktisk så...
  5. Tournesol

    Ny Simulator

    Hej Spillere! Som mange af jer ved, så er Simulatoren en vigtig del af en effektiv taktiker ammunition i Grepolis. Dette simple vindue tilbyder dig en chance for at simulere kampe enten før kampen, for at se hvordan du vil klare dig mod dine fjender, eller efter, så du kan prøve at finde ud af...
  6. Tournesol

    Udmelding om Huawei enheder (2021)

    Udmelding om Huawei enheder. Hej spillere, Som nogle af jer nok er klar over, så er der en lovgivning, der er oprettet af den Kinesiske og den Amerikanske regering. Den begrænser kinesiske fabrikanters adgang til Google Play Store services på enheder, hvor den amerikanske regering har...
  7. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK55 Del I

    Eftersom vi blev tvunget til at åbne en verden før forventet med andre instillinger, så skal jeg nok lige nå til at få ændret denne så den passer med det der skal stemmes om til næste server. Beklager der lige bliver lidt ventetid på det men har en bette smule meget om ørene for tiden, skal nok...
  8. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK55 Del II

    Dette er en afstemning om instillingerne for DK55 Denne verden bliver : Erobring med slutspil verdens vidundere! Denne afstemning vil ligge grund for de instillinger der bliver sendt ind til InnoGames til godkendelse. Det er ikke sikkert at det er de instillinger vi får, for nogen gange vil...
  9. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK55 Del I

    Dette er en afstemning om instillingerne for DK55 Denne verden bliver : Erobring med slutspil verdens vidundere! Denne afstemning vil ligge grund for de instillinger der bliver sendt ind til InnoGames til godkendelse. Det er ikke sikkert at det er de instillinger vi får, for nogen gange vil...
  10. Tournesol

    Hefaistos' velsignelse

    Hefaistos, smedenes Gud, smiler ned på det gamle Grækenland, mens hans kone Afrodite, slutter sig til Gudernes råd. For at vise sin tankemmelighed, så velsigner han byggeherre af nye byer med hans guddommelighed, der accelerere byernes konstruktion! Hej Spillere! I vores fortsatte...
  11. Tournesol

    Angrebs begrænsning

    Tror nu at @minizkrykke henviser til den angrebsbegrænsning der er på en casual verden. Den siger man kun kan angribe op til 20 % +/- sin egen størrelse. Tror det er den han ønsker at få sat op til 30 % +/- i stedet for at gøre mængden af fjender man kan angribe større. Det har intet med spam...
  12. Tournesol

    Angrebs begrænsning

    Scccch ikke råbe sådan... mit stakkels hoved altså ;)
  13. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del I

    Afstemningen er lukket: Der er anmodet om instillinger : Hastighed 4 Troppehastighed 4 Handelshastighed 4 Natbonus 23-07 Ingen moral Oprør Dominans Ally limit 15
  14. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Til det punkt vi kan love så bliver den næste , der starter i februar også en oprør, som vi sagde. Eneste der kan trumfe det vil være LCM og Co. Med mindre de dikterer andet så bliver den næste server (der åbner i februar) en oprør.
  15. Tournesol

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del I

    Afstemningen lukker kl 22:00 d. 24/01-2021 da vi skal have sendt vores ønske instillinger ind, så hvis i ikke har stemt så skynd jer at få det gjort :)
Top