• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Pan Whistle

  1. Pan Whistle

    Icaria (Engelsk server)

  2. Pan Whistle

    Icaria (Engelsk server)

    https://en.forum.grepolis.com/index.php?threads/nordic-thunder-coming-soon.63655/
  3. Pan Whistle

    Server sammenlægning og Support!

    https://en.forum.grepolis.com/index.php?threads/nordic-thunder-coming-soon.63655/
  4. Pan Whistle

    Server sammenlægning

    Der har været en survey oppe omkring den nye server der starter den 2 august, og der kunne/kan man stemme for NB. Men tror der er alt for mange der stemmer det imod.
  5. Pan Whistle

    Rense by beskyttelse

    Så bliver det jo alt for nemt at fjerne narcisme.
  6. Pan Whistle

    Vigtigt InnoGames Planer for 2022

    Er der ved at være noget nyt, vedrørende dette, hvornår det sker? og nogen af de andre ting andre har spurgt om?
  7. Pan Whistle

    Afstemning om instillinger for DK54 - Del II

    Vi var en hel del spillere som var MEGET utilfredse med at det blev Olympus med erobring der blev åbnet sidste gang, da det faktisk betyder at ud af de sidste 5 servers der er åbnet har der KUN været 1 oprør, så os oprørs spillere blev lovet en ny oprørs så hurtigt som muligt.
  8. Pan Whistle

    Afstemning om nedsættelse af pointkrav på Bari

    Hvad blev det til her?
  9. Pan Whistle

    Server instillinger - Ønskeliste-

    Farsala (dk50) Spilhastighed: 3 Troppehastighed: 3 Handelshastighed: 4 Koloniseringstid: 8 Timer Oprør: 12 Timer Begynderbeskyttelse: 5 dage Alliancestørrelse: 15 Erobringssystem: Oprør Moral: Ikke Aktiv Natbonus: 23:00-07:00 Pointkrav: 250 mio Straks køb: Aktiv Guld handel: Guldbørsen Slutspil...
  10. Pan Whistle

    Delos åbner

    Hvad bliver ally limit? moral eller ingen moral?, kolonisering tid? oprørstid?
  11. Pan Whistle

    Bytte belønninger

    Rigtig god idé, mon ikke det er en af de ting som vil komme i fremtiden, det så vi jo med guldbørsen.
  12. Pan Whistle

    Ændring af fredstid

    Vi har lige overstået jul og nytår freden, men jeg syntes der burde reguleres på tiderne, jeg mener det er den omvendte verden at julefreden først starter den 24/12 kl. 18:00 hvor jeg tror de fleste allerede sidder ved julemaden og er i gang med julehyggen. Hvorimod nytårsfreden den allerede...
  13. Pan Whistle

    Rygtebørsen

    Har hørt rygter om at aktive spillere holder sig væk fra den server, på grund af indstillingerne.
  14. Pan Whistle

    Rygtebørsen

    Jeg har aldrig været leder i ST. men det var en leder der sendte den truende PM. til den "lille" spiller, og jeg har i øvrigt skrevet senere til den lille spiller, og undskyldt min kommentar, med at jeg faktisk ikke vidste hvad jeg skulle stille op med den truende PM.
  15. Pan Whistle

    Rygtebørsen

    Ved slet ikke hvor du får fra i var "underdogs" det var i jo slet ikke, i var dem som kunne tage flest byer fra fjenden, så ved ikke hvor du har de lave tanker fra om jer selv, og det var jer der havde langt den bedste position på kortet, måske ville det have blevet en god kamp om VV, tror ikke...
Top