• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af kyklop

  1. K

    Server tyveri

    om forbrugerombudsmanden kan gå ind i sagen handler jo nok mest om hvor serveren står men måske man kunne få kontant til at kikke på hvad ens rettighedder er når man er på internettet og man kan jo prøve at prikke til ens bank og sige at man har en mistanke om at man er blevet svindlet ifm...
  2. K

    Server tyveri

    har det ikke været sådan i flere år ese først skruede de op for ting man kunne bruge guld til så lod de spillere der brugt ulovlige hjælpe programmer og meget guld slippe for straf så havde du regnet med at få en præmie for at spille på en server der ikke generer nogen indtægt ? men forstår...
  3. K

    Server sammenlægning og Support!

    så kom tiden hvor jeg trækker stikket og siger tak for en god tid med jer der er tilbage selv om jeg må sige den sidste server kunne jeg godt ha været foruden god vind i det engelske hilsen KYK
  4. K

    Paros - Ny server!

    må indrømme jeg er ved at køre sur i spillet forstår ikke hvorfor man ikke bare kan spille et reelt spil uden at bruge alle mulige krumspring i den sidste ende er serveren jo bare smadret efter 1 uge hvad er glæden ved det ?
  5. K

    Paros - Ny server!

    det er nok en fortrolig oplysning ,)
  6. K

    Hermes Guddommelige Prøvelser

    hades kyklop
  7. K

    Forslag: Grepolis Slå skandinaviske verdener sammen

    håber det lykkedes for dig at påvirke grepo med din afstemning har dog en del tvivl men er da et forsøg værd .)
Top