• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af John J Rambo

  1. J

    Angrebs begrænsning

    det var aladin him self
  2. J

    Angrebs begrænsning

    jeg har skrevet til support for længe siden med det problem blot for at få at vide at de ikke kan fortælle mig de nærmere udregninger..så det er ren gætværk hvornår man kan angribe
  3. J

    ændring for nat terror!

    nu vil jeg lige give mit besyv med..og det er kun hvad jeg selv oplever på egen krop....jeg vil endda gå så langt og forsvare dippen en lille smule jeg er blevet vækket af min skønhedssøvn 2-3 gange på denne server af den nydelige herre..2 af gangene har jeg sendt en ugle og han har trukket sit...
  4. J

    Indstillingerne

    lol..havde jeg vidst det var en ren simcity server havde jeg nok tænkt en extra gang inden jeg startede..så ender BB og der er ingen at angribe og ingen kan angribe mig..måden at få kultur på er vist ikke ved kp..næ,ol og byfester..hehe..godt tænkt af inno med flere penge i kassen..men jøsses da
  5. J

    Forkortelse af tiden til VV på Omega

    enig..ned med tiden
  6. J

    "Petition" længere erobringstid

    tror ikke det stod nogen steder at det kun ville tage lidt over 4 timer af erobre en by..jeg kan ihvertfald ikke finde det
  7. J

    Propaganda

    det rygtes ude i byen at en spiller ved navn thesweetpain har tabt sin første by i sin lange gloværdige karriere..det forlyder dog også at han tog revanche ved at nappe 2 andre byer samme nat..men hatten af for den spiller der var så utrolig dygtig at nappe en by fra selveste sweet
  8. J

    "Petition" længere erobringstid

    sneglet..tror det er første gang i danmark det ikke har varet 12 timer..og det er ligemeget hvad speed vi har spillet på..kan være jeg husker forkert men tror det ikke:)
  9. J

    "Petition" længere erobringstid

    12 timer er for lang tid..men 8 timer er fint..med 8 timer kan det stadig lade sig gøre at tage en by med fuld nb hele vejen for dem der skulle ønske det.. husk på at før serveren startede fik vi også at vide at det blev en hurtig server hvor man skulle være på mærkerne:)
Top