• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Hørby

  1. Hørby

    Ændring af fredstid

    Efter hvad jeg ved så kan man ikke lande ks 24 timer før fredstid eller er det lavet om ? Er enig i at julefreden begynder for sent, den burde starte allerede den 22/12 kl 23.59 Nytårs freden synes jeg starter på det rigtige tidspunkt
  2. Hørby

    Genberegning af servertid

    Hvis det ikke var fordi i så en større chance for at vinde ved at nedsætte tiden så kan jeg ikke se hvorfor i gjorde det. At ændre tiden modsatte vej i tilsvarende tid vil kræve at mange spiller allianceløse i længere tid, hvilke ikke er holdbart
  3. Hørby

    Genberegning af servertid

    Usmageligt da det ændre på dele af spillet som det ikke burde være muligt at ændre på. Der er ingen der tuder her, vi morer os faktisk over at serverens største alliance er nød til at bruge unfair metoder for at have et håb for at vinde.
  4. Hørby

    Genberegning af servertid

    Ville være mere fair hvis det var top100 spillere det blev beregnet fra. Virkelig usmagelig måde at få serveren til at slutte tidligere på
  5. Hørby

    Rygtebørsen

    Det rygtes at alliancen Kejserriget vinder serveren uden en eneste VVØ
  6. Hørby

    Rygtebørsen

    Velkommen til Kasper
  7. Hørby

    Juktas åbner og her er indstillingerne

    Hvordan kan det være at der ikke bliver oplyst hvor lang tid der tager at grundlægge en by og hvor lang tid erobringstiden er ? Finder det mærkeligt at det er noget man selv skal finde ud af på den hårde måde
  8. Hørby

    Lidt blandede ideer vedr. fm,tropper osv.

    Rigtig gode idéer, håber at der er nogen der går videre med dem
Top