• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Seneste indhold af Affe

  1. Affe

    Server tyveri

    Jeg syntes at det er forkert at lukke alle de danske evigheds server, de får sku da ikke flere til at spille ved at lukke dem. Og syntes også at det er forkert at lukker dem uden at have et slut spil. Måske skulle de overveje det. Jeg bruger ikke flere penge i DK, det ender jo med de blive taget...
  2. Affe

    Grepolympia

    Prøv nu at se det på en evigheds server, vi har spillet dem så mange gange at vi kender dem. Og vi kan tage dem med til vv eller andre server. Det er sku ikke så sjovt mere, at spille GP, nå i køre rundt med det samme hele tiden. Jeg skal dog sige at jeg heller ikke kan finde på noget, selv om...
  3. Affe

    kom nu ind i kampen

    Du har jo ikke kan jo ikke bede om nået når du ikke selv spiller vel, Så kom ind i kampen ikke Chelsea og leg med mig hvis du tør . og for resten kan du jo se at jeg stadig er her med 50 byer. selv om i brugte så meget guld i starten. så spil nu den server til ende. hvis i kan Det er...
  4. Affe

    kom nu ind i kampen

    Hej jeg vil lige sige at der kan ikke startes et slut spil før alle mål er nået. Og der mangler vi stadig lidt, og det er at vi samlet i alle alliancer skal have 60 millioner og som jeg kan tælle det sammen er vi på ca. 35 milloner ud over det nytter det jo ikke at tage byer fra de andre store...
  5. Affe

    forslag til spillet.

    Jeg kan igen kun give skovtollen ret. Så vil det jo sige også at man heller ikke kan ligge og lure passe vel. storekrog og mange andre.
  6. Affe

    forslag til spillet.

    Kan kun give dig ret.
  7. Affe

    Hermes Guddommelige Prøvelser

    Acheron er en flod til/ i underverden, og af de guder der er i gp er det kun Hades der kommer der fra. Mvh affe
Top