• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Version 1.12

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er altid godt med en af hver;)
Så kan man selv bestemme om man vil spille hurtigt eller langsomt:p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
”Oprør” vil erstatte ”kolonisering” i akademiet. Når en spiller angriber sin modstander, vil han have muligheden for at starte et oprør. Han former en rebelsk hær under angrebet, men drager af sted som et normalt angreb. Den rebelske hær prøver nu at samle hjælp de næste tolv timer. Hvis angriberen derefter sender et koloniserings skib, under de tolv timer og vinder angrebet på jorden, overtager han byen.

Under hele oprørs perioden har spilleren stadig fuld kontrol over sin by og kan bygge enheder og bygninger.

Er dette det samme som "erobring" i akademiet eller hvordan får man "start oprør" frem?
Jeg har forsket erobring, men kan ikke starte oprør.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er dette det samme som "erobring" i akademiet eller hvordan får man "start oprør" frem?
Jeg har forsket erobring, men kan ikke starte oprør.

Oprør er kun til Beta Verden.
Alfa verden kører stadig efter erobring.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
”Oprør” vil erstatte ”kolonisering” i akademiet. Når en spiller angriber sin modstander, vil han have muligheden for at starte et oprør. Han former en rebelsk hær under angrebet, men drager af sted som et normalt angreb. Den rebelske hær prøver nu at samle hjælp de næste tolv timer. Hvis angriberen derefter sender et koloniserings skib, under de tolv timer og vinder angrebet på jorden, overtager han byen.

Under hele oprørs perioden har spilleren stadig fuld kontrol over sin by og kan bygge enheder og bygninger.

Oprør er kun til Beta Verden.
Alfa verden kører stadig efter erobring.

Tak for svaret, så behøver jeg ikke bruge mere rid på at lede efter "den" knap ;-)
Nu skal jeg så bare finde ud af hvordan man erobrer en by

Kunne man ikke i "Hjælp", skrive når der er forskel i det grundlæggende på de forskellige verdner?
I "hjælp" står der kun om oprørssystemet uanset om man søger på erobring eller oprør.
 
Top