• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Iwrac

Active Member
Brugere
Det kan godt være du føler det er sjov læsning :) Fair nok, så har vi begge noget og grine af.
Men det ændre ikke på min holdning til hvor beskidt jeg føler i har spillet hele vejen igennem :)
Og det er det som er med til og ødeligge de danske servere gang på gang
Jeg tror bare at vi lader dine indlæg stå, og så kan folk fra de øvrige alliancer bedømme, om de ikke havde hoppet på store ghost byer, hvis de pludselig dukkede op?
Nu har du set dig sur på Rabalderstræde og fair nok - der er nogen der tager spillet meget nært. Men hold nu op med at blive mavesur, hver gang I mister byer. Der er absolut ingen, og jeg skal gerne gentage det, INGEN, som ikke ville gå efter de byer der kunne nåes, hvis en eller flere spillere fra fjenden pludselig ghostede.
Dette her har i øvrigt intet at gøre med en planlagt ghost som vi havde klarhed over inden det skete.
Så skift din bundprop, drik en øl eller en kop kaffe og spis et rundstykke og træk vejret. Men at bebrejde Rabalderstrædet for at tage Ghostbyer som pludselig dukkede op, der skyder du altså en del over målet.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Her vil jeg så godt lige have lov at fortælle Phalanx side af historien med hensyn til de 2 som ghostede her til aften. Z som var først til at ghoste var planlagt et par timer i forvejen så han er lovlig undskyldt. Men M derimod ghostede bare ud af det blå uden noget info om det, det ene øjeblik var han der og de næste var han væk.
Det er pokkers ærgerligt - men er det Rabalderstrædets skyld at han bare ghostede? Jeg har spillet siden Alfa, og det er sket på hver eneste server, at spillere pludselig ghostede, og så er det bare med at gå til dem. Men dette er den første server, hvor man ligefrem forsøger at sige til en alliance, at de altså ikke må tage dem.
I øvrigt - utrolig dårlig stil at ghoste uden en forud aftale om dette.
Men så har I/vi vel bare endnu en spiller på listen over folk man ikke gider spille med igen :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Den danske server er simpelthen blev et for lille håber snart grepolis åbner deres øjne og laver en nordisk server i stedet for.

Det er hver eneste server Det her sker næsten burde give grepolis et hint om der er for få spillere.
Helt enig - En nordisk server ville være fin, for de spiller under samme forhold som de danske.
Men det ville blive dødsstødet for de fleste danske spillere, hvis de valgte at mixe os sammen med de engelske, som rygterne er gået på. For så er der ingen NB og natangreb.
 

sero

New Member
Brugere
Det er pokkers ærgerligt - men er det Rabalderstrædets skyld at han bare ghostede? Jeg har spillet siden Alfa, og det er sket på hver eneste server, at spillere pludselig ghostede, og så er det bare med at gå til dem. Men dette er den første server, hvor man ligefrem forsøger at sige til en alliance, at de altså ikke må tage dem.
I øvrigt - utrolig dårlig stil at ghoste uden en forud aftale om dette.
Men så har I/vi vel bare endnu en spiller på listen over folk man ikke gider spille med igen :)
Nej Slet ikke, grunde til at han ghostede ud af det blå tror vi var fordi Z fik ghostede forsendt så M’s 2 ks kom retur grundet byerne ikke var blevet spøgelses byer endnu. Ja det er har jeg ihvertfald ved ikke med de andre :)
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes ikke at det er nogen undskyldning ...

Jeg skal nu ikke kaste med mange sten, for jeg har før aktiveret ferie-mode og blevet væk i ubestemt tid, når jeg er blevet meget demotiveret, eller har fået for travlt til at kunne spille. Det tror jeg at der er mange der har. Men jeg har aldrig bare ghostet ud af det blå, og at opleve hvordan det påvirkede serveren, tror jeg heller aldrig at jeg kommer til det.

Fustration er ingen grund til at kaste bolde i luften og forvente at alliancen griber dem i tide.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Jeg er enig, jeg synes det er så dårlig stil at lave sådanne et move, og ikke noget jeg vil spille med en anden gang. Ligemeget hvor meget sådan en IO failer.
Så kan sagtens forstå i er sure på ham.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg er enig, jeg synes det er så dårlig stil at lave sådanne et move, og ikke noget jeg vil spille med en anden gang. Ligemeget hvor meget sådan en IO failer.
Så kan sagtens forstå i er sure på ham.
Præcis - det er i hvert fald helt hul i hovedet at mene at Rabalderstræde spiller svinsk, fordi man SELVFØLGELIG går efter de spøgelsesbyer der pludselig dukker op.
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Præcis - det er i hvert fald helt hul i hovedet at mene at Rabalderstræde spiller svinsk, fordi man SELVFØLGELIG går efter de spøgelsesbyer der pludselig dukker op.

Ja, det kan I ikke klandres for, synes jeg ikke - hvis jeg så en lignende mulighed i jeres område, ville jeg da måbe lidt - og så sende KS i løbet af sekunder :p Jeg snuppede da vist også een af spøgelsesbyerne som du var på vej til, Iwrac :D

Hvis der er noget galt med hele historien, så er det at serveren er forringet af færre alliancer til at slås med - desværre.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Ja, det kan I ikke klandres for, synes jeg ikke - hvis jeg så en lignende mulighed i jeres område, ville jeg da måbe lidt - og så sende KS i løbet af sekunder :p Jeg snuppede da vist også een af spøgelsesbyerne som du var på vej til, Iwrac :D

Hvis der er noget galt med hele historien, så er det at serveren er forringet af færre alliancer til at slås med - desværre.
Haha nå det var dig? ;-) Ja, jeg havde 3 timers transport, så det var et sats :D
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at Rabalder er bange for at miste sejren så de køre nat terror samtidigt rygtes det at chica07 var D.Dalls spion.

Men igen når kronen ikke er lige så sikker mere bliver folk desperate
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Desperat eller begynder de bare at spille med alle tricks fra bogen? Vil dog sige at natteterror går begge veje, bare spørg lethmar, og spioner har vi dog aldrig brugt!

Men du har ret har måtte tænke os lidt mere om her end på nogle andre servere ;)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Natteangreb går vel begge veje tænker jeg? Og jeg mener også at det er The Republic som ikke er interesseret i at lave en aftale for natteangreb? Det er i hvert fald det, vi har fået af vide på vores forum :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det rygtes at Rabalder er bange for at miste sejren så de køre nat terror samtidigt rygtes det at chica07 var D.Dalls spion.

Men igen når kronen ikke er lige så sikker mere bliver folk desperate
Rygtet som spionage var ikke rigtigt. Hvad I har af mellemværende med Chica07 og jeres alliance må I selv tage fat/hånd om.
Han har ikke ageret spion for nogen.
Moralsk om der skulle være afgivet byer til jer er en helt anden snak, som igen er et mellemværende imellem jer og Chica07.
Der er ting og sager man ikke behøver give Rabalderstræde skylden for :)
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
de rygtes rabler er svage.

de går efter små spiller. de tør ikke lege med The Republic
så de prøver at nulstille vuggestuen.

FLOT !
der er snart kun jer selv tilbage ;)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Nu er jeg normalt en meget rolig person - ja faktisk vil jeg sige, at jeg hviler enormt meget i mig selv.
Men nu skal jeg lige ud med lidt galde.

Der er vist ingen grund til at lege med The Republic - de har rigeligt af alliancer i deres forbund i forvejen, og det ville næppe være godt for spillet, at lege med dem. Vi køre OP på dem hver eneste uge, så du skal skam ikke bekymrer dig om, om de nu også bliver angrebet.
De køre også OP på os, og har ofte rigtige mange oprør hos os.

Som I skriver i jeres alliance tekst: "!! vi gider ingen græder når vi kommer forbi.
så tag en kiks "

Så tag den kiks der, og accepter at spillet går ud på at angribe hinanden, og tage byer fra hinanden.
Nu har du grædt her i forum siden serveren startede, at Rabalderstræde var roden til alt ondt og bla bla bla. Hvorfor ikke bare anerkende, at de faktisk har været pisse gode?
Rabalderstræde har ikke gjort noget som oppositionen ikke også har gjort.
Oppositionen har også angrebet små byer, og taget dem.
Oppositionen har også samlet sig i samme område fra start af.
Oppositionen har også angrebet om natten.
The Republik startede næsten fra start med at være fuldtallig (35) I alliancen og lavede hurtigt en wing. Det gjorde Rabalderstræde ikke.
Oppositionen og Rabalderstræde har begge accepteret at frede personer hos fjenden, pga det ene eller andet.

Det er dig vel ondt at få hjælp ude fra, som du har fået før, hvis du bliver angrebet.
Du er jo ikke en ny spiller, så jeg er sikker på at du med en smule mere aktivitet faktisk ville kunne give lidt modstand - så svært er det næppe at skrive i forum for hjælp. Går ud fra I stadig er i IAP/Forbund med republikkerne -
Og jeg er næsten sikker på, at du ikke ønsker en server hvor der ikke bliver angrebet overhovedet. Så er det nok det forkerte spil man spiller.

smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der rygtes at alle snart ghoster på serveren og taberen bliver Grepolis :(
Ærgerligt at det skal ende sådan her.
 
Top