• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er ked af og sige det, det ville enhver ikke?
Ligesom vi igen blev tilbudt informationer om den op i kørte mod os, den blev stærkt afvist.
Jeg er faktisk ikke engang sikker på hvad som skete udover nogen uoverensstemmelser, men i burde have takket nej tak til de byer, i stedet for og være med til og ødelægge det for os andre, fair nok hvis de ikke ville spille mere, men så havde det været fair vi havde taget de byer selv.

I har ret travlt med og retfærdiggøre jeres handlinger hos jer, men ville fandme gerne se hvis nogen tig røven på jer på den måde ;) så vend tilbage og lad os tage snakket igen
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ligesom jeg også troede alle natangreb var blevet stoppet, men det kunne jeg selv mærke i nat, at det benytter i jer stadig af i Raballer land :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Ligesom jeg også troede alle natangreb var blevet stoppet, men det kunne jeg selv mærke i nat, at det benytter i jer stadig af i Raballer land :)

Igen bliver der ikke læst min besked, du finder bare noget nyt at brokke dig over.

Vi snakkes ingame, jeg gider ikke det her mudderkast mere.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Samurai du antager noget som jeg vil påstå er helt forkert når det kommer til at man kunne gøre serveren mere fair ved at sige nej til nogle af de erfarende spillere, nemlig at man så ville søge ind hos en af de 3 andre alliancer. Som krog også skriver så har man jo nok en liste over spillere man ikke skal spille sammen med, er der i hvert fald mange der har, og det er ikke sikkert at de erfarende spillere som du snakker om der skulle siges nej vil ansøge hos andre alliance hvis der er spillere fra denne liste i de alliancer. Det kunne jo så resultere i mindre erfarende spillere på en server da disse spillere muligvis bare ville vælge at stoppe i stedet.

Siger ikke at det ville være tilfældet, men synes det er noget af en antagelse at man bare ville blive optaget/ansøge hos en af de 3 andre alliancer :)
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Natangreb viser sig vidst ikke at være den eneste form for beskidte tricks, der bliver benyttet herinde... :/
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Natangreb viser sig vidst ikke at være den eneste form for beskidte tricks, der bliver benyttet herinde... :/
Der er mange - f.eks kunne nævnes, at det er påfaldende så mange små nye brugere der dukker op midt i Rabalderland, som pludselig har en masse deff stående. Mon der er nogle alliancer der har interesse i at skaffe sig byer? Og mon der er registreret delt internet på allesammen?
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er mange - f.eks kunne nævnes, at det er påfaldende så mange små nye brugere der dukker op midt i Rabalderland, som pludselig har en masse deff stående. Mon der er nogle alliancer der har interesse i at skaffe sig byer? Og mon der er registreret delt internet på allesammen?
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
Ved godt det tidligt på morgenen og du ikke har fået din kaffe der dukker masser af små bruger op over alt det bare at kigge nede ved os også :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Ved godt det tidligt på morgenen og du ikke har fået din kaffe der dukker masser af små bruger op over alt det bare at kigge nede ved os også :)
Haha ja, kunne ikke sove efter kl. 5
smiley_emoticons_smilenew.gif

Men det er sgu da underligt.... Folk der opretter en by, og så stikker mere eller mindre af igen med det samme.
Hvis grepolis vil have nye spillere, så giv dog disse nye medlemmer et andet område.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Men det er sgu da underligt.... Folk der opretter en by, og så stikker mere eller mindre af igen med det samme.
Hvis grepolis vil have nye spillere, så giv dog disse nye medlemmer et andet område.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif

Jeg tror nu ikke, der helt er tale om, at de "stikker af" - men de får jo ikke en ærlig chance for at blive i spillet. Der er ingen, der inviterer dem ind i wings eller giver dem plads til at vokse og måske flytte et andet sted hen.
Og da øerne jo skal fyldes inden slutspil - så skal der jo nogen ind på de tomme pladser - og det ville jo helt ærligt ikke være særligt udfordrende eller udviklende for spillet, hvis man blot kunne grundlægge på alle tomme pladser. (Selv om der jo er spillere, som er "kolo-mestre").

Ved en meget hurtig gennemgang af bare én allis ageren få dage tilbage, ses følgende spillere at være blevet smidt ud af serveren med en rabarber i røven........:

DenTykke
Ymoceæl
nimsen
BjornoMC
Braad
PandoraHv
weltz
Draxv2
Voldmort
Zyte
Drax
fætter guf

Tænk hvis bare halvdelen af disse spillere var blevet på denne server og fremtidige servere som aktive spillere - så ville GP måske få sig en tiltrængt opblomstring til glæde for os alle??

smiley_emoticons_eazy_quad_blitzer.gif
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg tror nu ikke, der helt er tale om, at de "stikker af" - men de får jo ikke en ærlig chance for at blive i spillet. Der er ingen, der inviterer dem ind i wings eller giver dem plads til at vokse og måske flytte et andet sted hen.
Og da øerne jo skal fyldes inden slutspil - så skal der jo nogen ind på de tomme pladser - og det ville jo helt ærligt ikke være særligt udfordrende eller udviklende for spillet, hvis man blot kunne grundlægge på alle tomme pladser. (Selv om der jo er spillere, som er "kolo-mestre").

Ved en meget hurtig gennemgang af bare én allis ageren få dage tilbage, ses følgende spillere at være blevet smidt ud af serveren med en rabarber i røven........:

DenTykke
Ymoceæl
nimsen
BjornoMC
Braad
PandoraHv
weltz
Draxv2
Voldmort
Zyte
Drax
fætter guf

Tænk hvis bare halvdelen af disse spillere var blevet på denne server og fremtidige servere som aktive spillere - så ville GP måske få sig en tiltrængt opblomstring til glæde for os alle??

smiley_emoticons_eazy_quad_blitzer.gif
Så det du siger er, at når vi gør det så er de fy fy, men når I tager de små byer i jeres område, så er det iorden?
Fair nok :) Jeg skulle bare forstå det. Og lad os lade den ligge her.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Så det du siger er, at når vi gør det så er de fy fy, men når I tager de små byer i jeres område, så er det iorden?
Fair nok :) Jeg skulle bare forstå det. Og lad os lade den ligge her.

Nu er jeg ikke en "I" - og tager aldrig byer fra små spillere - med mindre, der er tale om en spiller, der helt og aldeles har forladt spillet - uden at jeg har tvunget dem ud med natlige angreb og anden chikane.
Men du taler jo udenom her - for det var jo et indslag omkring at oplære nye spillere og give dem en chance - og så er jeg sådan set flintrende ligeglad, hvilken alli og hvilket område vi taler om - jeg lavede blot listen for at tydeliggøre, hvad der sker på serveren, og for at belyse, hvor ødelæggende og unfair, det er.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kan i jo tage 25 spillere med i vuggestuen og lærer dem lidt om spillet nu du snakker så meget om at lærer nye spillere op :)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Så kan i jo tage 25 spillere med i vuggestuen og lærer dem lidt om spillet nu du snakker så meget om at lærer nye spillere op :)
Nu er jeg jo lige kommet ind i allien i går og har nok ikke så meget at skulle have sagt - men jeg kan da fortælle dig, at jeg har forsøgt at hjælpe nogle nye spillere, der kom med noget uhensigtsmæssige angreb på mig. ;-)
Men staklerne har så desværre mistet byer til de store allier og nok også modet til at spille videre beklageligvis.
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif


PS: i øvrigt så er der jo nye spillere hos os - hvilket du jo kan se - og så nogen, der spiller som om, de var det :D
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er simpelthen nødt til og komme ud med det :S Igen viser Raballar sig for en virkelig USYMPATISK måde, og endnu engang hvor de er med til at ødelægge serveren for rigtig mange.

Fordi 2 kæmpe idioter vælger og ghoste ser de straks muligheden for og sikre sig nogen store byer, og ødeligge en masse arbejde for Phalanx, i stedet for rent faktisk og have lidt sympati med dem, og lade dem tage de spøgelsbyer i ro og fred.

Hold kæft hvor er jeg ved og brække mig over det, ville næsten ønske hele Phalanx ville ghoste bare for og fucke den server her totalt op.
En ting er man stopper og overdrager byerne i god rod og orden, en anden ting er sku når man vælger ghoste, og lader sine kammerater i stikken, virkelig tager røven på dem.

Jeg er virkelig tom for ord, hvor rådent Raballer spiller, og vil ønske den her server aldrig når til slutspillet, men dør fuldstændig ud :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Du fik et like, for det var da godt nok sjovt læsning.
smiley_emoticons_flucht2.gif

Vi havde oprør i de fleste af deres byer + KS på vej, at de ghoster, skal vi så bare stoppe angreb? hold nu op og kom ind i kampen altså..
 
D

DeletedUser2312

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Husk dette er et krigsspil, ikke et simcity spil.

Jeg er enig med dig Ninja men jeg kan også godt se det fra Rabalders side af.

THE PHALANX var presset i forvejen af flere grunde...
....bl.a. Rabalderstræde. Storekrog og jeg talte det sammen til over 60 oprør hos os.
....der startede en ny server i dag som størstedelen gerne vil spille på.
....og ja, intet gik vores vej.

Så kortet der væltede korthuset må have været alle de byer, som vi har tabt, både ghost men også vores egne byer.

Og mht. alle de ghost byer, så er det vores egen fejl, ikke Rabalderstræde.

Og jeg tror jeg havde reageret på samme måde som Rabalderstræde hvis jeg havde stået i deres situation. Sådan er spillet bare, og derfor skal de ikke have nogen former for skyld.
 

sero

New Member
Brugere
Jeg er simpelthen nødt til og komme ud med det :S Igen viser Raballar sig for en virkelig USYMPATISK måde, og endnu engang hvor de er med til at ødelægge serveren for rigtig mange.

Fordi 2 kæmpe idioter vælger og ghoste ser de straks muligheden for og sikre sig nogen store byer, og ødeligge en masse arbejde for Phalanx, i stedet for rent faktisk og have lidt sympati med dem, og lade dem tage de spøgelsbyer i ro og fred.

Hold kæft hvor er jeg ved og brække mig over det, ville næsten ønske hele Phalanx ville ghoste bare for og fucke den server her totalt op.
En ting er man stopper og overdrager byerne i god rod og orden, en anden ting er sku når man vælger ghoste, og lader sine kammerater i stikken, virkelig tager røven på dem.

Jeg er virkelig tom for ord, hvor rådent Raballer spiller, og vil ønske den her server aldrig når til slutspillet, men dør fuldstændig ud :)

Her vil jeg så godt lige have lov at fortælle Phalanx side af historien med hensyn til de 2 som ghostede her til aften. Z som var først til at ghoste var planlagt et par timer i forvejen så han er lovlig undskyldt. Men M derimod ghostede bare ud af det blå uden noget info om det, det ene øjeblik var han der og de næste var han væk.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du fik et like, for det var da godt nok sjovt læsning.
smiley_emoticons_flucht2.gif

Vi havde oprør i de fleste af deres byer + KS på vej, at de ghoster, skal vi så bare stoppe angreb? hold nu op og kom ind i kampen altså..

Det kan godt være du føler det er sjov læsning :) Fair nok, så har vi begge noget og grine af.
Men det ændre ikke på min holdning til hvor beskidt jeg føler i har spillet hele vejen igennem :)
Og det er det som er med til og ødeligge de danske servere gang på gang
 
D

DeletedUser2323

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den danske server er simpelthen blev et for lille håber snart grepolis åbner deres øjne og laver en nordisk server i stedet for.

Det er hver eneste server Det her sker næsten burde give grepolis et hint om der er for få spillere.
 
Top