• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

Storekrog

Active Member
Brugere
@Leonora er du selv på serveren eller finder du dit info fra stats? Der er sgu da lige så mange byer den anden vej de andre alliancer har taget fra små spillere.
Det vil altid ske, og det kan ikke ændres, ligemeget hvor meget man prøver på det. Dermed halvdelen af din liste er spillere som har været længe.
Men nok om det.
Ang det med wings og forbund osv, vil jeg sige der skete PRÆCIS det som var forudset for længe siden. Det blev os mod alle andre. Forventer du vi skal spille 35 mand mod 100+ spillere. Vi spiller for at vinde så det ville da være idioti ikke at samle lidt flere spillere da vi vidste det ville ske før eller siden det forbund.
Desuden har vi igennem hele serveren været mindst spillere i forhold til de 3 top alliancer, og det er vi endda stadig selvom de ikke slår sig sammen.
Og hermed til sidst, så kan jeg fortælle dig det er ikke RB som har lavet en masse nye byer, det er andre spillere fra de andre alliancer som vælge at snyde for at stå bedre.
Så lad vær at kaste med sten, når du tydeligvis ikke ved hvad du snakker om.


@Aladin kan du evt rette overskiften til rygter mod RB, for det er jo hele tiden os den er galt med.


Over and out.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg har anmeldt alle de Guest - kontoer, et par og tredive er der af dem, så der bliver taget hånd om dem.
 

Qotho

Active Member
Brugere
@Leonora er du selv på serveren eller finder du dit info fra stats? Der er sgu da lige så mange byer den anden vej de andre alliancer har taget fra små spillere.
Det vil altid ske, og det kan ikke ændres, ligemeget hvor meget man prøver på det. Dermed halvdelen af din liste er spillere som har været længe.
Men nok om det.
Ang det med wings og forbund osv, vil jeg sige der skete PRÆCIS det som var forudset for længe siden. Det blev os mod alle andre. Forventer du vi skal spille 35 mand mod 100+ spillere. Vi spiller for at vinde så det ville da være idioti ikke at samle lidt flere spillere da vi vidste det ville ske før eller siden det forbund.
Desuden har vi igennem hele serveren været mindst spillere i forhold til de 3 top alliancer, og det er vi endda stadig selvom de ikke slår sig sammen.
Og hermed til sidst, så kan jeg fortælle dig det er ikke RB som har lavet en masse nye byer, det er andre spillere fra de andre alliancer som vælge at snyde for at stå bedre.
Så lad vær at kaste med sten, når du tydeligvis ikke ved hvad du snakker om.

Der findes en ældre sang, som meget vel kunne citeres her - den passer så fint til dig D.Dall

Jeg synes, det er nogle ret grove beskyldninger mod andre spillere på serveren, du kommer med - håber da, du kan begrunde dine beskyldninger? - og lige det der med at kaste med sten, når man bor i et glashus (jeg regner med, at det var det ordsprog, du forsøgte at citere?) - det klinger vældig hult med jeres egen wing og slagtning af små spillere - I kunne jo vælge at tage dem ind i jeres wing i stedet for, der er jo fint plads til dem??

Man får lyst til at sige: Puds glorien! - den trænger gevaldigt.
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_nicken.gif
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Der findes en ældre sang, som meget vel kunne citeres her - den passer så fint til dig D.Dall

Jeg synes, det er nogle ret grove beskyldninger mod andre spillere på serveren, du kommer med - håber da, du kan begrunde dine beskyldninger? - og lige det der med at kaste med sten, når man bor i et glashus (jeg regner med, at det var det ordsprog, du forsøgte at citere?) - det klinger vældig hult med jeres egen wing og slagtning af små spillere - I kunne jo vælge at tage dem ind i jeres wing i stedet for, der er jo fint plads til dem??

Man får lyst til at sige: Puds glorien! - den trænger gevaldigt.
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_nicken.gif
Sjovt som jeg altid skal blandes ind i alt på dette forum, jeg må være et populært emne.
 

Qotho

Active Member
Brugere
Sjovt som jeg altid skal blandes ind i alt på dette forum, jeg må være et populært emne.

Jeg ville nu formulere det på en noget anden måde: Utroligt, som du kan bringe dig selv i fokus hele tiden - og jeg fornemmer, at du på ingen måde forstod mit hint via sangen....... det burde jeg jo nok have forudsagt. .
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Jeg ville nu formulere det på en noget anden måde: Utroligt, som du kan bringe dig selv i fokus hele tiden - og jeg fornemmer, at du på ingen måde forstod mit hint via sangen....... det burde jeg jo nok have forudsagt. .
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Du citerede på et indlæg jeg slet ikke havde lagt op, det ved du godt ikke?
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Du er da den sjoveste :)
Jeg kan mærke på det hele du bliver svær at snakke med, så jeg gider ikke tage det op.

Men fortæl mig dette, hvordan skal man tage en masse nye spillere ind når man samtidig får at vide vi for mange? :)

Glæder mig til at se dig på serveren, hvis du starter derinde selvfølgelig :)
 
D

DeletedUser2146

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Forstår ikke folk brokker sig over at folk tager byer fra små spillere det giver jo bare mere kp hvis folk kunne finde ud af at deffe dem.

30% moral vs 100%... forstår ikke problemet...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


har også hørt nogen sige vi altid er de samme.

grunden til det er folk som skull gør alt de kan for at få spioner ind hist og pist derfor holder vi os til folk vi kender.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
Skull og os smider ikke spioner ind.
De henvender sig selv.
Mange og også i jeres rabler bryder sig ikke om d. Dall
Og man kan da sagtens snakke allys imellem.
Det er ikke at spionere.

Og så kan rabler ikke holde en aftale
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er det derfor du er spærret lige nu mini ;)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Skull og os smider ikke spioner ind.
De henvender sig selv.
Mange og også i jeres rabler bryder sig ikke om d. Dall
Og man kan da sagtens snakke allys imellem.
Det er ikke at spionere.

Og så kan rabler ikke holde en aftale

Hvilken aftale mener du ikke er holdt? Jeg er blot nysgerrig fordi mener ikke selv vi har brugt en.
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
ja storekrog.
du ved udemærket godt jeg lavede en aftale med tummas og grepo om en af mine beyr som jer leder bryd ved og angribe længe før.

åbenbart fordi man ikke kan stole på mig ??
men det var jer der bryd den, og ikke mig.

det kan godt være jeg er flabet, og provokerede men holder alle regler og aftaler.
så ved ikke hvor I har fået den idé fra :mad:

Slaren1 : jeg var spærret fordi support ikke har styr på en skid for at sige det mildt :oops:
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bare lige for og komme lidt mere brænde på bålet, kan raballaerne jo fortælle hvordan de skaffede sig en MASSE store blokbyer, fordi der var spillere som ghostede, hvor de havde K's på vej mod byerne ;)

Så her kan man igen snakke om virkelig ufine metoder at spille på, og sikke en trist måde og skaffe sig blokbyer på :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Qotho

Active Member
Brugere
Bare lige for og komme lidt mere brænde på bålet, kan raballaerne jo fortælle hvordan de skaffede sig en MASSE store blokbyer, fordi der var spillere som ghostede, hvor de havde K's på vej mod byerne ;)

Så her kan man igen snakke om virkelig ufine metoder at spille på, og sikke en trist måde og skaffe sig blokbyer på :)

Det kommer desværre nok ikke bag på mig - der er jo nogen, der handler ud for devisen - moral er godt, dobbeltmoral er derfor dobbelt så godt!
 
D

DeletedUser2319

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ondt i røven ;) nej tvært imod, vi elsker bare og spille fair, og vinde på fair vis hvis det sker.
Vi blev tilbudt informationer omkring jeres op mod os, men der blev takket pænt nej tak :)
At man overhovedet kan tillade sig og kalde sådan noget og have ondt i røven, siger meget om hvordan i spiller hos jer ;) at man ikke kan skaffe byerne på fair vis, men aftaler med spillere de Ghoster hvor i så har KS på vej :) det er da så dybt latterligt.

Men igen hvorfor ikke afgøre de danske servere på usportslige metoder som det plejer og ske ;)

Og ville også rigtig gerne ønske jer skide god kamp, men må godt nok indrømme jeg har svært ved det på den måde i spiller.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kan sige kort, I har så ondt i rø**n!
God kamp derude :)

Gad vide hvad i gør når i ikke kan købe jer til løver i eventet mere ;)
Så bliver det pludslig hverdag.

Måske D.Dall skulle skrive lidt på hendes indlæg om hvordan guld forvrider serveren.
Kan da se hun er godt med på bypladser og de fleste af jeres medlemmer mangler nu heller ikke guld virker det til
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ej griner det her er næsten for underholdende, og ikke engang et rygte lol der er dukket en spiller op med en ny by i rabalderland ved navnet Boost, faktisk lidt rart at der er en som har valgt at kalde tingene ved rette navn, Dall, DSH eller hvad du nu ellers kalder dig det er skidt moral men ikke noget nyt, hvad angår dig.
 
Top