• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Olympia - dk40

D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig med Storekrog. Jeg bryder mig ikke så meget om forbund selv, men jeg har ofte nok været medlem af eet. Jeg har også engang valgt at forlade en alliance jeg ellers havde det rigtig sjovt i, fordi de valgte at indgå forbund med en rival for at stå fælles front mod en tredje, og dermed tippede balancen i en ellers - i mine øjne - velfungerende verden.

Hvis det er nede til een elite alliance imod alle andre, så kan der nogle gange være intet andet valg - og så brokker veteranerne sig ovenikøbet engang imellem om at verdenen er død ;-)

Jeg har længe ønsket en verden hvor de bedste spillere, i stedet for at samle sig og udelukke mere uerfarne spillere, spredte sig mere ud og skabte et mere balanceret miljø. I sidste ende skal det nok ende med nogle få alliancer mod hinanden, men hvis det bare bliver mere end to, så synes jeg at det er store fremskridt.

Jeg krydser fingre for denne verden!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig med Storekrog. Jeg bryder mig ikke så meget om forbund selv, men jeg har ofte nok været medlem af eet. Jeg har også engang valgt at forlade en alliance jeg ellers havde det rigtig sjovt i, fordi de valgte at indgå forbund med en rival for at stå fælles front mod en tredje, og dermed tippede balancen i en ellers - i mine øjne - velfungerende verden.

Hvis det er nede til een elite alliance imod alle andre, så kan der nogle gange være intet andet valg - og så brokker veteranerne sig ovenikøbet engang imellem om at verdenen er død ;-)

Jeg har længe ønsket en verden hvor de bedste spillere, i stedet for at samle sig og udelukke mere uerfarne spillere, spredte sig mere ud og skabte et mere balanceret miljø. I sidste ende skal det nok ende med nogle få alliancer mod hinanden, men hvis det bare bliver mere end to, så synes jeg at det er store fremskridt.

Jeg krydser fingre for denne verden!

Godt skrevet og vel egentlig det vi alle ønsker, og lige nu ser det rigtigt godt ud, må så bare håbe ingen falder for fristelsen, for at sikre et safe winn.
Jeg vil godt garantere vi gør ikke, ryger vi af helvede til så har vi haft det sjovt imens.

Kærligst
Skull
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den der tendens, nogle har, med at lave kæmpe allyer fra start, udnytte suports manglende evne, til at lave,den annoncered ally limit, lave interne aftaler, der gør det umuligt at vælte dem, lave grepolis om til et spil ludu. er i mine øjne, kujon agtigt,grepolis er et krigs spil, skal det fortsat være. diise spillere,påstår de vil beskytte de små, men deres interne aftaler, mellem store allyer, betyder,de små kan angribes 24/7. mens dem der er medlem af en stor ally kan sove,trygt om natten, se evt dine forslg,her på forum. har bekæmpet unfair spil længe. nu må jeg bekæmpe magligheden, den er ødelæggeende for spillet..T
 
Top