• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rygtebørsen

D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at folk bruger for meget tid på forum og for lidt på grepolis
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at The Crazy Gang bygger mur
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at Z endnu ikke har fundet ud af hvad man skal forske i Akademiet for at få den berygtede mur bygget. Nogen må lære Z det en dag
smiley_emoticons_wallbash.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at man ikke behöver forske noget i Akademiet for at bygge op muren ;)
Men det rygtes at hvis du sender ress til mig så kan jeg laere dig hvordan man gör det
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det rygtes at NH ikke har tænkt sig at spille slutspil , håber det er et forkert rygte der florere og der stadig vil være lidt kamp for det.
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at tbendix1 har kørt terror og efterfølgende været pigesur når de spillere har nakket hans fyr og flyvere og kørt ydligere terror, det rygtes ydligerere han har mistet en by til nogle små spillere. Det rygtes også at han gør det samme mod spillere på andre servere, og at han piver når han selv får igen.

Men igen det bare et rygtige, men fakta er han har mistet 1 by :D

3-0 til farmboys

Det rygtes der her indlæg er skrevet over en gang bornholmsk whiskey :D
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes ydligere at jeg var så fuld jeg trode det var en oprørs server igår og havde begyndt bygge pegasus
 

Qotho

Active Member
Brugere
Det rygtes, at der i dag var et dejligt lyspunkt midt i res-sende-helvede - og endelig lidt sjov igen på serveren.
smiley_emoticons_hurra_fruehling1_orange.gif
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at visse tuder som en 14 årig spejder der ikke har fået lov til at gå med kniv i nu
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at der er mange rygter omkring at der findes rygter om at TCG mistede en masse off igår :p
 
D

DeletedUser2296

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jaaaa så troede i rigtig nok i slap helt af med mig meeeeen næææh neeeeeeej, Sensei har haft mange fugle i sit træ og de har alle sunget på fuld skrue.1 det rygtes af der er bitch fight i en af alliancerne 2 det rygtes også af JR er ego tripper og kun tænker på placering på ranglisten. Forsættelse følger :-D
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at jeg utålmodig og gerne høre mere sladder
 
D

DeletedUser2299

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det rygtes at born 2 click igen sidder og horvere over at have vundet en server hvor han som sædvandlig har været tredje hjul.
Glæder mig til den dag når mureren viser de evner han snakker om, indtil videre plejer han jo kun at tage byer fra noobs.
Men selv fik han lussinger af en nordmand på hans sidste server og mistede en del byer, men han bliver så pigesur når man nævner det ;)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det rygtes at born 2 click igen sidder og horvere over at have vundet en server hvor han som sædvandlig har været tredje hjul.
Glæder mig til den dag når mureren viser de evner han snakker om, indtil videre plejer han jo kun at tage byer fra noobs.
Men selv fik han lussinger af en nordmand på hans sidste server og mistede en del byer, men han bliver så pigesur når man nævner det ;)
Og jeg glæder mig til den dag, hvor dårlige tabere ikke sidder herinde og skriver uforståelige og ligegyldige kommentarer om spillere, der har vundet en server.
 
Top